S shmulik88 חבר אתר הודעות 8 מעורבות 0 נקודות 0 11/5/11 #1 הטלוויזיה הרגילה שלי התקלקלה אני מחפש טלוויזיה 32 אינץ LCD שתיהיה זולה אבל שיראו בה טוב ערוצים רגילים (לא HD). האם יש לחברי הפורום המלצות ???
הטלוויזיה הרגילה שלי התקלקלה אני מחפש טלוויזיה 32 אינץ LCD שתיהיה זולה אבל שיראו בה טוב ערוצים רגילים (לא HD). האם יש לחברי הפורום המלצות ???
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 12/5/11 #2 תענה לי על כמה שאלות וישמח לעזור: 1.מה המרחק צפייה 2.מה תנאי התאורה 3.האם הצפייה רק בSD? 4.מה התקציב תענה על זה ואני ישמח לעזור לפי דעתי מתאים לך פלזמה שבה רואים שידורי SD טוב יותר מLCD
תענה לי על כמה שאלות וישמח לעזור: 1.מה המרחק צפייה 2.מה תנאי התאורה 3.האם הצפייה רק בSD? 4.מה התקציב תענה על זה ואני ישמח לעזור לפי דעתי מתאים לך פלזמה שבה רואים שידורי SD טוב יותר מLCD
S shmulik88 חבר אתר הודעות 8 מעורבות 0 נקודות 0 12/5/11 #3 תשובות לשאלות מרחק צפייה 2.3 מטר. תנאי תאורה - חלונות מהצד ללא שמש כך שביום אין הרבה אור. צפייה רק ב-sd תקציב עד 2000 שקל.
תשובות לשאלות מרחק צפייה 2.3 מטר. תנאי תאורה - חלונות מהצד ללא שמש כך שביום אין הרבה אור. צפייה רק ב-sd תקציב עד 2000 שקל.
V vad_sh123 חבר אתר הודעות 48 מעורבות 0 נקודות 0 12/5/11 #5 סוני תבדוק גם אפשרות SONY EX302, זו טלווזיה שאני בחרתי.
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 12/5/11 #7 עם התקציב 2000 אני ממליץ על פנסוניק C20 טלוזיה מעולה לSD בעלת פאנל מט
S shmulik88 חבר אתר הודעות 8 מעורבות 0 נקודות 0 12/5/11 #8 הפנל של פנסוניק מה מיוחד בפנל של פנסוניק בהשוואה לשאר היצרנים? מה היתרונות והחסרונות של הפנל בפנסוניק ?
הפנל של פנסוניק מה מיוחד בפנל של פנסוניק בהשוואה לשאר היצרנים? מה היתרונות והחסרונות של הפנל בפנסוניק ?
ק קרנף חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 13/5/11 #9 מדובר על פאנל IPS תעשה חיפוש בפורום ותבין עד כמה יש חשיבות לפאנל.
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 13/5/11 #10 פאנל IPS זה םאנל משובח עם כמה יתרנות חשובים ואגם גם חסרנות: 1.זווית צפייה מעולה 2.עמוק צבעים מעולה 8BIT עד 12BIT 3.איכגות שחורים גבוה חסרנות: 1.זמן תגובה איטי 2.צורך הרבה חשמל זה פאנל שנעוד למסכים אכותים שנעדו לצפפייה בסרטים ולמשחקים ולעבודה גרפית
פאנל IPS זה םאנל משובח עם כמה יתרנות חשובים ואגם גם חסרנות: 1.זווית צפייה מעולה 2.עמוק צבעים מעולה 8BIT עד 12BIT 3.איכגות שחורים גבוה חסרנות: 1.זמן תגובה איטי 2.צורך הרבה חשמל זה פאנל שנעוד למסכים אכותים שנעדו לצפפייה בסרטים ולמשחקים ולעבודה גרפית