LCD טלוויזיה מארה"ב


שרון רשתי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,


אני תושב חוזר והבאתי במכולה את הטלוויזיות שהיו ברשותי בארצות הברית. חיברתי את הטלוויזיה בעזרת שנאי חשמל וממיר דיגיטלי לשיטת השידור והכל עובד אך ישנה תקלה מאד גדולה שקיוויתי שתוכלו לעזור. התמונה יוצאת בדיליי ואינה חלקה כמו הטלוויזיות הישראליות.
כיצד אוכל להתגבר על התקלה?

שרון
 

תסביר קצת יותר, דיליי ביחס למה?
 
הדיליי בא לידי ביטוי במהירות של התמונה. לדוגמה אם צפיתי במשחק כדורגל אז הכדור זז באופן איטי וישנה תחושה כאילו הכדור משאיר שובל אחריו. זה נכון גם לגבי כל תזוזה במסך, אם זה בני אדם (למשל הקריינית בחדשות) או מכוניות. כל תזוזה נראית איטית למדי.
 
תופעה מוזרה, באיזה ממיר אתה משתמש?
 

ממיר של הוט לכבלים וממיר של OREI לשיטת השידור. הדגם הוא XD-990
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור