טלוויזיה ישנה אבל מאוד איכותית עם בעיה קטנה

  • פותח הנושא פותח הנושא nir8e
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nir8e

אוהב את התחום
הודעות
401
מעורבות
287
נקודות
63
יש לי פלזמה של פיוניר דגם PDP-LX5090
http://www.dtown.co.il/articles/504.html
אפשר לראות שעות בלי שום בעיה אבל ברגע שמכבים אותה היא לא נדלקת מיד אלא צריך לחכות בערך רבע שעה.
אם בכל זאת מדליקים אותה אז יש נורית חיווי בצבע כחול שמהבהבת.
רואים בה כל כך טוב שחבל לי למהר ולקנות חדשה.
אשמח לדעת אם מישהו מכיר את התופעה?
 

אפשר לראות שעות בלי שום בעיה אבל ברגע שמכבים אותה היא לא נדלקת מיד אלא צריך לחכות בערך רבע שעה.
אשמח לדעת אם מישהו מכיר את התופעה?

תראה, מה שאתה מתאר זה תסמונת היאוש של המסך.
בא לידי ביטוי ב- "וואלה שוב הדפוק הזה מדליק אותי. כמה פעמים הוא רוצה לראות את אותם אנשים אומרים אותם דברים..לא נמאס לו"? בוא ניתן לו רבע שעה לחכות.
 
יש לי כזאת ( אמנם ללא תקלה ) - אין לדעתי אף מסך היום שמגיע לרמה של תמונה אמיתית כמו שנראית
בקורו (ורד)
 
יש לי פלזמה של פיוניר דגם PDP-LX5090
http://www.dtown.co.il/articles/504.html
אפשר לראות שעות בלי שום בעיה אבל ברגע שמכבים אותה היא לא נדלקת מיד אלא צריך לחכות בערך רבע שעה.
אם בכל זאת מדליקים אותה אז יש נורית חיווי בצבע כחול שמהבהבת.
רואים בה כל כך טוב שחבל לי למהר ולקנות חדשה.
אשמח לדעת אם מישהו מכיר את התופעה?

תנסה לכבות מהכפתור הפיזי האחורי מצד שמאל , לאחר מכן הוצא את הכבל חשמל משקע הקיר , המתן כמה דקות וחבר שוב. יש איפוס כלשהו כך ...(הגדרות עלולות להשתנות )

Screen Shot 2020-08-11 at 1.05.24 PM.png
 

תמונות מצורפות

  • Screen Shot 2020-08-11 at 1.05.24 PM.png
    Screen Shot 2020-08-11 at 1.05.24 PM.png
    KB 393.5 · צפיות: 245
תנסה להחליף כבלים אולי התיישנו או מגע רופף. בנורמל - לוקח לה 2-3 דקות ״להתחמם״ ואז מופיעה הודעה להמתין
 

כבל hdmi או אחר -חשמל לא - כי לפי התיאור שלך מגיע זרם
 
 

יש לי פלזמה של פיוניר דגם PDP-LX5090
http://www.dtown.co.il/articles/504.html
אפשר לראות שעות בלי שום בעיה אבל ברגע שמכבים אותה היא לא נדלקת מיד אלא צריך לחכות בערך רבע שעה.
אם בכל זאת מדליקים אותה אז יש נורית חיווי בצבע כחול שמהבהבת.
רואים בה כל כך טוב שחבל לי למהר ולקנות חדשה.
אשמח לדעת אם מישהו מכיר את התופעה?

ייתכן בעיה בספק כח.
אהבת את הקורו, המסך הבא מסך אולד סוני.
 
זה בטוח בעיה בספק
 
תודה על התשובות.
שווה לנסות לתקן/כמה עולה?
 

תנסה לכבות מהכפתור הפיזי האחורי מצד שמאל , לאחר מכן הוצא את הכבל חשמל משקע הקיר , המתן כמה דקות וחבר שוב. יש איפוס כלשהו כך ...(הגדרות עלולות להשתנות )
עושה רושם שהאיפוס עובד (בלי להחליף כבל)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור