טלוויזיה חדשה LG 42LV550Y בעיה מסך מרצד

  • פותח הנושא פותח הנושא oldkamoon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oldkamoon

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
הטלוויזיה חדשה וברגע שחיברתי אותה המסך מרצד (מהבהב ) בכל התחנות שניסתי (מחובר לממיר של יס).
חיברתי גם DISK ON KEY עם סרט ואז התמונה היתה מצוינת,ברורה וחלקה.
תוכלו לאמר לי מה הבעיה.

תודה מראש
 

פנה ליס כנראה הבעיה בממיר.או בחיבור בין הממיר לטלוויזיה.
 
שלום oldkamoon
הי, יכול להיות שהגדרות הממיר של YES אינן תואמות לקצב הרענון של המסך. לדגם שרכשת מהירות רענון גבוהה של 100HZ, וכדאי לדבר עם שירות הלקוחות של YES ולבדוק כיצד להתאים את השידורים לקצב הרענון.
מקווה שעזרתי,
אורי קבוצת חי
 
מה הקשר?
YES משדרים ב- 50Hz וזה מה שהטלוויזיה אמורה לקלוט. אי אפשר לשנות בממיר קצב רענון וגם אין צורך.
המסך יוצר הכפלה מלאכותית ל- 100Hz.
 

סליחה על ההתפרצות אבל אני בדיוק מתעניין בטלויזיה הזו וגם רציתי לשאול לגבי קצב ריענון:
האם כשמחברים אותה לכרטיס מסך דרך ה HDMI הטלויזיה תוציא 100, 60 או שאת ה 100 צריך להפעיל ידנית?

כך או כך,
האם אני אראה ריצודים?

רב תודות.
 
את המנגנון צריך להפעיל מתפריט הטלוויזיה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור