LCD טלוויזיה התחילה להבהב בלי סיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא ortori
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ortori

חבר אתר
הודעות
42
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, יש לי טלוויזיית LCD של חברת Haier דגם L37K1 שנמצאת אצלי כבר 4 שנים ועבדה מצויין עד עכשיו.
אתמול בדיוק בשעה 19:00 כשהמשחק התחיל היא התחילה בלי שום סיבה להבהב ממש מהר, ניסיתי לסגור אותה ולהדליק וזה לא עזר, ניסיתי לנתק מהחשמל לשעה-שעתיים וגם כל הלילה וגם זה לא עזר, ניסיתי גם לחבר אותה לשקע חשמל אחר וגם לא עזר.. חשוב לציין שאין קשר לממיר או לכל מכשיר חיצוני אחר כי גם כשאני משדר את המחשב למסך או את הממיר או את האקס בוקס עדיין המסך מהבהב.

מה זה יכול להיות? קשה לי להאמין שאחרי 4 שנים המסך כבר הולך למות, שמעתי שלמסכי LCD אורך חיים של 60 אלף שעות לפחות, לא נראה לי שעברתי חצי מזה.

תודה על העזרה.
 

אורך החיים מתייחס למנגנון תאורת המסך. העיה יכולה להיות קשורה למנגנון או מעגל חשמלי אחר במסך.
 
היי מה קורה? לפי דעתי יש כנראה בעיה במעגל החשמלי שבפנים, ועקב ככה כנראה שתידרש ללכת למעבדה כול שהיא.

אגב אם אתה רוצה אני מוכן לבדוק ואף לתקן את הTV שלך (אני טכנאי אלקטרוניקה ומערכות תקשורת) במחיר בהרבה יותר זול ממעבדה. שלח לי הודעה בפרטי אם תרצה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור