טלוויזיה בחדר אמבטיה

  • פותח הנושא פותח הנושא rona60
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rona60

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
1
נקודות
3
שלום לכם, מעוניינת בטלוויזיה קטנה לחדר האמבטיה. לא במקום שחשוף למים - פשוט על קיר ממול המקלחת (אבל כמובן יש אדים). מעוניינת במשהו פשוט, לא טלוויזיה בתוך מראה או בתוך קיר או משהו מתוחכם. סתם טלוויזיה קטנה לתלות על הקיר. לא מצאתי בשום אתר ישראלי טלוויזיה ייעודית לחדרי אמבטיה.
1. אולי בכלל אפשר לתלות טלוויזיה קטנה רגילה?
2. האם יש חברה שמשווקת טלוויזיות ייעודיות כאלו?
אשמח ואודה לעזרתכם, וחג שמח!.
 

טלוויזיות יעודיות יש כאלו בתוך מראה, אבל מדובר במוצרים יקרים. ממש לא מומלץ לתלות טלוויזיה רגילה - האדים והלחות יהרגו אותה.
 
האופציה היחידה היא מסך מאחורי מראה.
אין שום דרך אחרת לשים מסך בחדר הרחצה.

מה שכן. אם את מוכנה כל כמה חודשים (אולי שנה) להחליף מסך אז קני את הכי זול שניתן ותחליפי כשהוא הולך.
 
תודה רבה לכם על התשובות המהירות ועצותיכם. אם יש עוד מישהו שיודע בכל זאת על טלוויזיות "רגילות" חסינות לחות - אשמח לשמוע!
חג שמח!
 

מה אגיד לך רונה,
את חייה טוב...
 
עוד לא..עוד אין לי טלוויזיה באמבטיה..
 
אני בעד חיים טובים ומפנקים :אצבע מורמת
 

תודה על התמיכה :אצבע מורמת מה כבר ביקשתי..
 
לדעתי זה יהיה קטן מידי.

רונה
האם מדובר בחדר רחצה גדול?
כשאני מתכוון לגדול אני מתכוון לזה שאפשר להרחיק את המסך מהטוש או האמבטיה עצמה למרחק של כמה מטרים.
 

לא, החדר לא גדול במיוחד. בכוונתי היה לתלות גבוה אבל גם אז מדובר בכ - 2 מטר ומשהו מהמים, לא יותר.
רעיון הטאבלט מעניין, לא חשבתי על זה..אבל גם לי נראה שיהיה קטן מידי. תודה!
 
אגב, במה את רוצה לצפות, בשידורי טלוויזיה של יס / הוט או משהו אחר? צריך לחשוב גם על תשתית לזה...
 
כן, צפייה בהוט. נכון, אני מניחה שתשתית זה לעשות שקע ולהעביר כמה חוטים, לא? כי יש לי בבית הוט בחדרים.
 

ולשים ממיר במקלחת? גם לא מומלץ... תצטרכי לדאוג לפתרון שיחביא את הממיר מהאדים עם כבל ארוך ושמירה על תקשורת עם השלט הרחוק.
 
הבנתי...מתחיל להישמע לי מסובך..אפשר ערוצים בסיסיים בלי ממיר?
 
גם לזה צריך חיבור לאנטנה או ממיר כמו "עידן פלוס", חלק מהטלוויזיות מגיעות עם ממיר פנימי שכזה, אבל צריך לחבר להן אנטנה לבחוץ.
 

אפשר אולי להזרים תכנים. שוב, למשהו כמו טבלט גדול עמיד למים..
 
הכי טוב,
שימי אמבטיה בסלון...
שיהיה לך חג שמח.:אצבע מורמת
 

תמונות מצורפות

  • הורד.jpg
    הורד.jpg
    KB 6.8 · צפיות: 546

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור