טיפים לשימוש נוח בפורום

  • פותח הנושא פותח הנושא carmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עמיר חכה דקה אני ותראה איך עושים אני מצלם את התהליך שניה
ומיד תראה
 
עמיר הנה אפה אפשר לשנות את הכותרת של השרשור
IMG_3151.JPG
IMG_3151.JPG
IMG_3159.JPG
IMG_3160.JPG
IMG_3161.JPG
IMG_3162.JPG
IMG_3163.JPG
IMG_3164.JPG
 

תמונות מצורפות

  • IMG_3151.JPG
    IMG_3151.JPG
    KB 69.4 · צפיות: 419
  • IMG_3151.JPG
    IMG_3151.JPG
    KB 69.4 · צפיות: 461
  • IMG_3159.JPG
    IMG_3159.JPG
    KB 62.2 · צפיות: 430
  • IMG_3160.JPG
    IMG_3160.JPG
    KB 140.3 · צפיות: 433
  • IMG_3161.JPG
    IMG_3161.JPG
    KB 141.5 · צפיות: 416
  • IMG_3162.JPG
    IMG_3162.JPG
    KB 165.8 · צפיות: 414
  • IMG_3163.JPG
    IMG_3163.JPG
    KB 65 · צפיות: 421
  • IMG_3164.JPG
    IMG_3164.JPG
    KB 65.3 · צפיות: 380
עמיר הנה אפה אפשר לשנות את הכותרת של השרשור
את זה כבר ראיתי קודם
כן מצאתי "כלי נושא" בתחילת השרשור שפתחתי, למעלה לייד "בטל מעקב נושא", ושם יש pull down עם "ערוך כותרת".

זה מסביר איך לשנות כותרת שירשור, אבל איך מוסיפים/משנים כותרת של פוסט ספציפי בתוך שירשור?

עמיר
 
תפרסם כאן פוסט עם כותרת ואנסה לשנות אותה.
 

אחת מהבעיות היא שלא מצאתי דרך ליצור כותרת לפוסט בעת כתיבתו הראשונית, וכמובן לא להוסיף/לשנות כותרת של פוסט קיים :(

תזכורת: אין צורך להשקיע בזה הרבה זמן :)
 
אני לא רואה דרך ליצור בכלל כותרת לפוסט (להודעה שאינה ראשונה בשרשור).
 
אוקיי, נעזוב זה. תודה!! (ורד)

עמיר
 

מה עושים כדי לא לראות הודעות של אדם המוגדר כמנהל?
קיבלתי הודעה שלא ניתן להכניס אותו לרשימת האנשים מהם ברצוני להתעלם.
 
נערך לאחרונה ב:
עושים סולחה? :מלאך: לא יודע אם אפשר לפתור את זה, אבדוק.
 
@liorkoren בוקר טוב!

לעיתים די קרובות אני מתבקש להירשם או להתחבר, למרות שסימנתי "הישאר מחובר" בהזדמנות קודמת.

בחלק מהמקרים, כשאני לוחץ על "התחבר" בחלק העליון של המסך, כל מה שקורה הוא שעובר פס שחור למעלה מימין לשמאל שמסתיים בקווים שחורים קצרים כמצולם, ונעלם מייד:
index1.jpg



אם אני לוחץ על right-click על "התחבר", אני מקבל את המסך הבא:
index1.jpg

שבו אין את האפשרות של "הישאר מחובר", ויש ריבוע שמזכיר check-box, אבל הוא לא.


לאחר מילוי הפרטים ולחיצה על "התחברות", אני מקבל את המסך הבא:
index1.jpg

ואז לפעמים אני מחובר, ונדמה לי שלפעמים לא.

בכל מקרה, זו לא נראית התנהגות תקינה.

מה עושים?
 

ובעניין אחר, נראה לי שההבדל בין טקסט ותמונות של התגובה הנוכחית, לבין טקסט ותמונות שמצוטטים מתגובות אחרות, קטן בהרבה מאשר קודם, ולדעתי קטן מדי.
 
עמיר, הסתדר לך? נראה כמו עניין עם Cookies בדפדפן שלך.
 
עמיר, הסתדר לך? נראה כמו עניין עם Cookies בדפדפן שלך.
לא הסתדר. אנסה למחוק את ה-cookies של האתר.
 

עמיר, הסתדר לך? נראה כמו עניין עם Cookies בדפדפן שלך.
מחקתי את ה-cookies ("עוגיות") של האתר ב-Chrome+Firefox+Edge, והתופעה חוזרת בשלושתם.

למעשה, זה נראה מסובך יותר -- תלוי איפה נמצאים באתר כשנדרשים להתחבר.
למשל, אם נכנסים ל"דו ערוצי" ומנסים להתחבר (אחרי מחיקת העוגיות), זה לא עובד, כמתואר.
אם נכנסים לפורום הזה, זה כן עובד.

היו לי גם תופעות מוזרות שלא רשמתי בדיוק מה קרה, כולל למשל שהייתי מחובר ופתאום נדרשתי להתחבר מחדש, או שההתחברות נכשלה כביכול, אבל במקום אחר באתר נראה כאילו היא כן הצליחה, וכד'.

בחלק מהמקרים, ה"הישאר מחובר" יש check-box (שאז ההתחברות עובדת) ולפעמים לא (שאז לא, או עובדת באופן חלקי)
 
מוזר, בדקתי והמשתמש שלך נראה תקין. התופעה התחילה בימים האחרונים?
 
מוזר, בדקתי והמשתמש שלך נראה תקין. התופעה התחילה בימים האחרונים?
אני די בטוח שזה התחיל לקרות רק באתר החדש, מההתחלה
 

מעביר לצוות לבדיקה.
 
היי, נעים מאוד AK1 שמי אורי פז ואני מהצוות הטכני של האתר, נבדוק את הנושא הזה ונחזור אליך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור