טיפים לשימוש נוח בפורום

  • פותח הנושא פותח הנושא carmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אני פותח אשכול זה שבו טיפים לשימוש חכם ונוח בפורום - אתם מוזמנים להוסיף את הטיפים שלכם
 

לוח בקרה אישי

בכניסה לפורום נפתח לכם סרגל ניווט עם תפריט נוסף.

האפשרות הראשונה בסרגל זו היא לוח בקרה אישי שבו ניתן להגדיר הגדרות על החשבון שלכם בפורום כמו:
לערוך חתימה להודעות שלכם
לעדכן את ה Email & Password שלכם
לערוך את פרופיל הפרטים האישים שלכם
לגדיר את צורת ניהול הודעות וקבלת מידע על כך
לערוך את הדמות אישית - Avatar
ועוד...
 
נערך לאחרונה ב:
הודעות פרטיות

הפורום כולל מערכת הודעות פרטיות, אשר מאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות האחד לשני בפרטיות
כדי לעדכן את צורת העבודה שמתאימה לכם כנסו הגדרת הודעות ותצוגה תחת לוח בקרה אישי שם תחת הודעה & על שליחת הודעה
בין השאר ניתן לבחור :

אפשרות לקבל תזכורת בדואר אלקטרוני כל פעם שיש תגובה חדשה בשרשורים שלך.

ניתן לבטל את מערכת ההודעות הפרטיות.

ניתן להגביל קבלת הודעות פרטיות

קבל תזכורת בדואר אלקטרוני כאשר יש הודעה פרטית חדשה

הצג תזכורת להודעה פרטית חדשה בחלון קופץ
 
נערך לאחרונה ב:
קישורים

בסרגל הניווט של הפורום תחת קישורים יש גישה מהירה ל:

הודעות מהיום
סמן פורומים כנקראו
ערוך חתימה
ערוך פרופיל אישי
הגדרת הודעות ותצוגה
הודעות פרטיות
שרשורים בהם בקשתי להתעדכן
פרופיל אישי
 

נערך לאחרונה ב:
כלים לשרשור

בצד שמאל של כל שרשור יש מספר תפריטים נפתחים:

כלי שרשור שבו ניתן לבחור-
גירסה להדפסה
שלח עמוד זה
קבל עדכונים על הודעות חדשות בשרשור

חפש בשרשור זה - לא צריך הסבר כאן :)

דרג שרשור - שבו אתם יכולים לדרג את השרשור
 
היה נוח מאד אם הסרגל היה מופיע גם בתחתית העמוד.

עוד דבר שהיה נוח מאד היא האפשרות לקפוץ לראש הדף מכל הודעה באמצעו.
 
רדנקו
לגבי הסרגל בתחתית העמוד - צריך לבודק עם ליאור אם זה אפשרי.
קפיצה לראש הדף - תמיד אפשרית ע"י מקש HOME במקלדת שלך.
 

את זה אני יודע. אבל אני לא אוהב לערב בין המקשים לעכבר. כשאני עובד עם עכבר אני לא נוגע במקשים ולהיפך.
 
תיאור מערכת האודיו/וידאו בפרופיל האישי

הוספת תיאור מערכת האודיו/וידאו בפרופיל האישי:

על מנת להכנס לאפשרות זו, יש ללחוץ על "לוח בקרה אישי" (צד ימין למעלה), לבחור באפשרות "ערוך פרופיל אישי", בעמוד שיפתח תמצאו למטה, מתחת ל"פרטים אישיים" מקום להכנסת תיאור המערכת שלכם.
 
חיפוש חבר פורום

אני לא יודע אם זה המקום,
אך שאלתי היא.-
כאשר אני רוצה לשלוח הודעה לחבר פורום,
איך אני מאתר אותו?
האם לא כדאי שיהיה מעין מנוע חיפוש של
חברי הפורום?
בברכה,שלמה.
 

כאשר אתה שולח הודעה פרטית (מלוח הבקרה בוחר שלח הודעה חדשה)
בשדה של הנמען אתה מתחיל לכתוב את שם המשתמש לאחר 3 תווים יפתח לך חלון עם כל השלמת השמות האפשריים
 
כאשר אתה שולח הודעה פרטית (מלוח הבקרה בוחר שלח הודעה חדשה)
בשדה של הנמען אתה מתחיל לכתוב את שם המשתמש לאחר 3 תווים יפתח לך חלון עם כל השלמת השמות האפשריים

ואיך אני אדע את שם המישתמש?
לא תמיד אני זוכר איך מתחיל שמו
של החבר.:מבולבל:

(פורום עזרה לסנילים):)
 
 

ראיתי את זה לפני שנתיים כמדומני, עדיין אקטואלי בדיוק כמו אז...
 
צריך להיות בזמן הרישום לפורום לדעתי.
 
איך משנים כותרת של שירשור?

איך מוסיפים/משנים כותרת של פוסט ספציפי בתוך שירשור?

תודה!
עמיר
 

הכנס לתצוגת פורום ושם יש "עריכה" ליד כותרת כל שרשור.
 
הכנס לתצוגת פורום ושם יש "עריכה" ליד כותרת כל שרשור.
תודה! אבל לא מצאתי כפתור/לינק כזה -- איך זה נראה?

כן מצאתי "כלי נושא" בתחילת השרשור שפתחתי, למעלה לייד "בטל מעקב נושא", ושם ישpull down עם "ערוך כותרת".

זה מסביר איך לשנות כותרת שירשור, אבל איך מוסיפים/משנים כותרת של פוסט ספציפי בתוך שירשור?

תודה!
עמיר
 
אבדוק, אגב, אף פעם לא הבנתי למה צריך כותרת לפוסט.
 

ממש לא חובה שזה יהייה מיושם, לכל היותר רק ברמת nice to have.
התשובה שאין לזה תמיכה מקובלת בהחלט.

אם זכרוני אינו מטעני -- וייש מצב שהוא כן מטעה -- בעבר הכותרת הייתה מופיעה תמיד כשדה הניתן לעריכה.
עבור הפוסט הראשון בשירשור זה שימש ככותרת השירשור, ועבור הפוסטים הבאים ככותרות להם.

למשל כותרת כמו "דוגמה להקלטה לבדיקת עומק הבמה".

עמיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור