טיונר דיגיטאלי - האם זה שימושי?

  • פותח הנושא פותח הנושא אהוד
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אהוד

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
היי,

אני חבר חדש בפורום וככלל אני לא מבין בטלוויזיות למרות שאני מאוד נהנה לקרוא את הסקירות.
רכשתי לאחרונה את הפיוניר 4280XA ואני מתלבט אם לשדרג לדגם 428XD - ההבדל הוא שבדגם המשודרג יש כניסת USB וטיונר דיגיטלי (לעומת אנאלוגי בלבד בדגם שרכשתי).

האם יש הצדקה לשדרג לדגם הבא, או שטיונר דיגיטאלי אינו (ולא יהיה) שימושי?

תודה
 

טיונר דיגיטלי כזה אינו שימושי בארץ.

חלק מדגמי המסכים בחו"ל כוללים טיונר MPEG4 שאמור לפעול בארץ, אך כל עוד לא התחילו לשדר כאן שידורים דיגיטליים, זה בתאוריה בלבד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור