טושיבה CV500 - ליאור שלום זקוק לעזרתך המהירה והמהימנה תודה

  • פותח הנושא פותח הנושא BCY7169
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BCY7169

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ליאור
בעקבות קריאת הבקורת הנלהבת שלך על ה-CV500 החלטתי לרכוש אותה,הלכתי לחנות על מנת לרכוש,המוכר טען שהיא לא משהו והציע לי את ה-X3500 תמורת תוספת של 800 ש"ח על מחיר ה-CV500 , לא ידעתי מה להחליט ולכן התקשרתי לניופאן,בשיחה עם אחד היועצים הסביר שהראות בX3500פחות טובה בגלל שיטת השידור בארץ ולגבי ה-CV500להפתעתי הוא המליץ בחום על הC3500 וטען שהיא בעלת איכות התמונה הכי טובה,ועדיפה על הCV500 יצאתי מבולבל לא יודע כבר מה לרכוש
מבקש את עזרתך אני מתלבט בין הCV500 לC3500 שהיועץ של ניופאן שיבח והתפעל ממנה שוב ושוב למרות שניסיתי בשאלותיי אליו להדגיש את מעלות הCV500 הוא לא הפסיק להתפעל מאיכות התמנה של הC3500

בבקשה עזרתך? מחכה לתשובתך על מנת לרכוש
תודה רבה
 

נערך לאחרונה ב:
שלום לך,

האם ראית בכלל את כל המסכים המדוברים בעיניים או שרק הקשבת לדברי המוכרים?...
 
ראיתי את ה X3500 לא נפלתי מהכסא לגבי ה-CV500 הרי שמדובר בתמונה סבירה מדובר על 42. C3500 ראיתי מסך 32 איכות תמונה טובה יותר מה:CV500 אבל כאן מתחילים הסימני שאלה
?-המדובר במוצרים המוצגים בחנות(כמות גדולה על ממיר אחד)
?- החנות יכולה לכוון את ה LCD בהתהם לאינטרסים של המוכר(לדוגמה-כמות במלאי,עמלה)
?- CV500 יותר חדישה (אמורה להיות יותר מתקדמת)
? לדברי המוכר בחנות 1080P ב:CV500 מתקבלת רק באיכות HD בעיתי לדברי המוכר הסאונד יכול להגיע רק דרך הטלוזיה (לא דרך מערכת קולנוע ).
? C3500 פחות חדישה מבחינת זמן כניסה לשוק סביר להניח- כוללת חיבורים חסרים ביחס לCV500.
לסיכום: לפי מראה עניים-C3500 (חיבורים- חוסר) לפי כתבה :CV500??????????.
אם תוכל להשוות בין השניים אפילו בנקודות כלליות?
 
נערך לאחרונה ב:
אתה לא יכול להשוות תמונה במסך 32 מול 42
במסך 32 יראו כמעט תמיד טוב יותר שידורי טלוויזיה, בגלל הגודל הקטן יותר (חושף פחות בעיות בשידור).
גם אם תשווה שני דגמי CV500, האחד 32" והשני 42", בקטן יראו טוב יותר שידורי טלויזיה רגילים (לא HD).
ל- CV500 יש יתרון על C3500 בחיבור מחשב דרך HDMI (עם NATIVE RATE), לא הבנתי את ההערה של המוכר לגבי סאונד של HD שמגיע רק דרך הטלויזיה ולא מערכת קולנוע ביתי, מה הקשר?
 

ליאור, יש לי שאלה..

"גם אם תשווה שני דגמי CV500, האחד 32" והשני 42", בקטן יראו טוב יותר שידורי טלויזיה רגילים (לא HD)."

ואם אני אשווה בין אותו דגם בגדלים שונים ברזולוציית HD?
 
אורן אם אתה בודק שני מסכים זהיים ברזולוציה ובנתונים האחרים אך שונים בגדול, הקטן יראה טוב יותר ממרחק של חצי מטר - מה שבדרך כלל בודקים בחנות :)

השאלה איזה גודל מתאים לחלל הצפיה - זו שאלה אחרת.
 
אה ס22ה תודה:)
 

רכשתי את ה:CV

לא הבנתי מבין דבריך איזו העדיפה בין השניים כנראה שלכל אחת האכויות שלה,בין השורות הבנתי שה:C3500 מצויינת וה:CV500 היא הדור החדש בכל מקרה רכשתי את ה:CV500 . תודה
 
תתחדש, אכן בחרת את הדגם האיכותי מבינהם.
 

ראות ב-CV500

תודה על הברכות,

אך יש לי שתי שאלות נוספות:

1. כאשר אני צופה בערוץ 2 איכות התמונה אינה איכותית (החיבור בין הממיר
לטלויזיה scart ל - s-v) אך בערוצים אחרים כגון ערוץ 10 התמונה איכותית וטובה,מה לדעתך הסיבה?וכיצד ניתן אם בכלל לשפר את האיכות

2.אני מחובר דרך חברת הוט ולא דרך חברת יס האם איכות התמונה תשתפר במידה ואני אעבור ליס?

תודה על העזרה שתורמת לי מאוד
 
1. לצערנו, הבעיה טמונה באיכות השידור... אתה נוכח בעצמך שיש הבדלי איכות בשידור בין הערוצים השונים.
2. זה כבר תלוי, יש ערוצים שנראים טוב יותר בהוט, אחרים ביס.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור