טושיבה C3500 וחיבורים

  • פותח הנושא פותח הנושא Guyco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Guyco

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
היי (ליאור?),

קניתי את ה-LCD 32 אינטש של טושיבה, C3500. קראתי כאן את הסקירה ויש לי שאלה לגבי חיבורים לשלושה דברים, אחד לכבלים (הוט) השני למחשב והשלישי ל-DVD.

3 שאלות:

1. לממיר אני מבין שהכי טוב לבקש דוקסיס ואז לחבר סקארט ל-S VIDEO, האם זה נכון או שיש משהו אחר שעדיף?

2. למחשב הבנתי ששווה להשתמש בכניסת VGA, איזה כבל צריך?

3. ל-DVD האם יש חיבור מומלץ?

תודה מראש
 

1. אכן
2. כבל VGA רגיל של מחשב
3. קומפוננט (אם יש לנגן DVD חיבור HDMI אז תשתמש בו).
 
בהקשר לחיבור למחשב חיברתי גם אני למסך והמסך מרצד לי
 
יש לי שאלה שאולי לא כל כך קשורה לדיון..

אם ה-LCD תומכת ב-NR רק דרך VGA זה אומר שלא יהיה ניתן להעביר קבצים ב-high def מהמחשב לטלוויזיה אלא רק באיכות של 640X480?

לפותח השרשור.... אם תוכל לרשום חוות דעת על הטלוויזיה בשידורי טלוויזיה רגילים וב-hd אני אשמח.

תודה.
 

דרך VGA אפשר להעביר High Definition גם 1080
 
וואי באמת? זה חדש... אז כשאומרים ש-HDMI יותר איכות למה מתכוונים אם לא לרזולוציה?

אותה רזולוציה(על אותו מסך) אותם פרטים אותה איכות לא?
 
יש מאמר בדיוק על הנושא: VGA או HDMI ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור