טושיבה A3000 ותמיכת HD

  • פותח הנושא פותח הנושא After
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

After

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.

אני מעוניין לדעת האם המסך שלי, טושיבה LCD A3000, הוא בעל תמיכה מלאה ב HD. בנוסף, אשמח לקבל הסבר מה ה"קריטריונים" למכשיר תומך HD.

תודה לעוזרים ושבוע נפלא :)
 

הקריטריונים הם רזולוציה של לפחות 720 קוים אופקיים לתקן 720P או 1080 קוים לתקן 1080P.
במקרה שלך, למסך יש רזולוציה של 1366X768 כך שהוא עומד בתקן של 720P, מה שמכונה HD Ready
 
תודה על התגובה המהירה ליאור.

משמעות הדבר שכשאר יחלו שידורי HD (במהרה בימינו) אוכל לנצל זאת בטלויזיה?
אני שואל כי אתמול הייתה כתבה בערוץ 2 על מכשירים תומכי HD והיה רגע שבו הם שידרו כתובית מסויימת לכל המכשירים תומכי HD. משום מה אצלי היא לא הופיעה.
 
מאין שמעת על "כתובית למכשירים תומכי HD בלבד"? אין דבר כזה!
בשביל לשדר חומר HD צריך משדר בצד של חברת השידורים וממיר HD בצד שלך, כך שזה מאוד לא אפשרי מה שכתבת.

בכל מקרה, אל דאגה, המסך שלך תומך HD.
 

הוא לא ממש תומך HD הוא לא יוכל להנות ממלוא החוויה כי המסך שלו לא תומך בFULL HD
 
הוא תומך HD, אבל אכן בתקן הנמוך יותר של HD READY
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור