"טאסקם" חזרה לייצר קסטות רגילות לטייפ

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
424_2067_top.jpg



 

עכשיו, כל מה שאני צריך זה מכונת-זמן כדי לחזור לשנות השמונים ואז ארוויח שתי ציפורים במכה אחת.:confused:
 
טוב, אחרי הגעגועים לצליל ה'פאק' של ויניל ישנים, עכשיו חוזרים להיס של קלטות. סה"כ הגיוני.
 
אני מצידי אמתין לתחיית VHS ולייזר דיסק
 

טוב, אחרי הגעגועים לצליל ה'פאק' של ויניל ישנים, עכשיו חוזרים להיס של קלטות. סה"כ הגיוני.
יכול להיות שבטובים אין היס...כמו שברדיו טוב אין היס בסטראו ( מישהו לפני שנתיים רשם לי שאין מצב שאשמע סטראו ברדיו בלי רעש בגבוהים...).. חוצמזה יא קלאודיו...תראה איזה כיף של מוצר...למשל
 
עזוב, אם ההיס התמידי שהיה לי בקלטות לא מקוריות (היה לי דק של Technics עם דולבי B-C) לא הספיק, גם היה העניין שקלטות התחילו להיתקע אחרי כמה שנים (אני מניח) כשהמסגרת התעוותה וסגרה על הסליל ומנעה ממנו להסתובב. ביום שגיליתי את המינידיסק והקלטה ישירה מאופטי, שלחתי את כל הקלטות לחפש עיפרון.
 
עזוב, אם ההיס התמידי שהיה לי בקלטות לא מקוריות (היה לי דק של Technics עם דולבי B-C) לא הספיק, גם היה העניין שקלטות התחילו להיתקע אחרי כמה שנים (אני מניח) כשהמסגרת התעוותה וסגרה על הסליל ומנעה ממנו להסתובב. ביום שגיליתי את המינידיסק והקלטה ישירה מאופטי, שלחתי את כל הקלטות לחפש עיפרון.
אגב, יש בעיה היום בסלילים שאין , או יקר, או אסור להשתמש באיזה חומר או משהו כזה שהיה פעם, ולכן הקלטות של היום לא בדיוק כמו של פעם..
אבל אנחנו מפספסים פה את הדיון בלמה אנשים מעדיפים או מחפשים את העיסוק על פני הנוחות..? נדמה לי שאנחנו במהלך העשור וחצי האחרונים חותרים לאחידות וביטול אלמנט ההפתעה בחיים, ואיתם גם הרגש והחיוניות. נהיינו פלקטים. במובן הזה אני חושב שהיה משהו בביקורת של המרקסיסטים על הקפיטל - בו אני אישית דוגל למען הסר ספק- מונחי הניכור על ידי השתעבדות לאמצעי, הנוחות נהייתה הפטיש החדש ונדמה שעבור הנוחות מקריבים את ההנאה מעשייה.אבל זה כמובן לא הפורום והרעיון שלי לא כזה מגובש...
אני שעוד שומע מוסיקה עם דיסקים ( ורדיו אודיופילי) הסברתי לבחור חביב שהיה מוכן בסבלנות לשמוע, שכשהוא מוריד שיר ומזרים הוא נהנה פעם אחת. על אותו שיר אני נהנה פי 6 , איך , הוא שאל ? הסברתי, ככה:
1. חיפשתי דיסק נהניתי מהמאמץ.
2. מצאתי נהניתי מהגילוי וה"ציד".
3. הזמנתי ונהניתי מהרכישה הוירטואלית.
4.ציפיתי ונהניתי לחכות ולהתרגש.
5.נהניתי למצוא בתיבת דואר בהפתעה.
6. נהניתי לפתוח את האריזה ולגלות שהכל בסדר.
7. נהניתי להכניס לטרנספורט ולשמוע.....
למה 6 הוא שאל, ציינת 7 ? כי לפעמים הדיסק לא מגיע...או מגיע שבור... ;)

אז נשארנו עם עוד פורמט שחוזר לחיינו ועם עיפרון לגילגול ( איזה זכרונותתתת העלית בי עם העיפרון) או בלי עיפרון יש עוד משהו נחמד להתעסק איתו ויכול לשמש טייפ סלילים " לעניים". כמו שהרדיו אצלי הוא תחליף לפטיפון...או טייפ סלילים...או קסטות..?
 

אני נהנה לבנות אוסף הולך וגדל של מוסיקה על TIDAL, כולל "לצוד" דיסקים שהיו לי בעבר.
בשונה ממך רוב ההאזנה שלי היא פסיבית :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור