חשמל סולרי

  • פותח הנושא פותח הנושא Slim1900
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
304
מעורבות
128
נקודות
43
משתעשע עם הרעיון להפוך את הבית לניזון מחשמל סולרי . האם מישהו כאן שעבר את התהליך יכול להשתף בתחושות האם היה שינוי באיכות הסאונד ?
 

משתעשע עם הרעיון להפוך את הבית לניזון מחשמל סולרי . האם מישהו כאן שעבר את התהליך יכול להשתף בתחושות האם היה שינוי באיכות הסאונד ?
יכול לספר לך שלפני הרבה שנים, מישהו שמתעסק במערכת סולריות קטנות ליישובים בדויים הביא לי לניסוי את המצברים שהוא משתמש בהם - חיברנו את המערכת (רק את הליין סורס - דאק, פרה וכו') למצברים.

שמע... נשמע פח זבל. ;)

הלמידה שלי כאן היא שלא משנה אם זה סולרי, מבוסס רוח, או היתוך גרעיני: כל עוד בטריות מזינות לך את המערכת, הן צריכות להיות טובות ליישום הזה.
 
התקנתי מע' סולארית ולא היה שום שינוי
 
יש לי סולרי, אין שינוי בסאונד
איסי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור