חשמל למע' 2 קוים

  • פותח הנושא פותח הנושא viamusic
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

viamusic

אוהב את התחום
הודעות
295
מעורבות
59
נקודות
28
מערכת.png האם צורת החיבור נכונה והאם יש מקום לשיפור ?
 

תמונות מצורפות

  • מערכת.png
    מערכת.png
    KB 98.1 · צפיות: 279
התפקיד של הפחת הוא למנוע התחשמלות במקרה שקו הפזה או האפס נוגע בהארקה
אין שום סיבה לשרשר שניים כאלו
מעבר לזה אמנם סללת שני קווים אבל הם במקביל על אותה פזה ולכן רק אם הם במיקומים שונים זה רלוונטי. אם שני השקעים יושבים אחד ליד השני מיותר לדעתי
 
למה ככה?
תקח פאזה מלפני הפחת של הבית לא אחרי ,ז״א בין הראשי לכניסה של הפחת (במצב זה תזכור שייש להוריד את הראשי ולא את הפחת כי עקפת אותו) הפחת חד פאזי לפיוז כמו שעשית משם הכל טוב .
ואותו דבר לקו השני מפאזה אחרת.
 
מבלי להתייחס לפוסט המקור (שהוא שגוי אגב),
עומר12345,
הפוסט הזה בן יותר מ-3 שנים.
 

נראה לי כבר to late חחחח
 
היציאה לפחת החד פאזי היא מהכניסה לפחת הראשי.
ולא אחריו.
האם לזה התכוונתם?
או משהו אחר..
 

דרך אגב , להבנתי , עדיף ששני הקוים יהיו על אותה פאזה
 
אכן יש טעות בשרטוט
 
דרך אגב , להבנתי , עדיף ששני הקוים יהיו על אותה פאזה
אכן. פעם ראיתי איזה ראיון עם קיילן גבריאל משונייטה שטען (אם הבנתי נכון) שזה פוטנציאל ל- גראונד לופ. במיוחד עם הקווים באורכים שונים (התנגדות שונה).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור