חשיבות "יבואן רשמי"

  • פותח הנושא פותח הנושא erezz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erezz

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי הבדלים משמעותיים במחירי טלויזיות בין היבואן הרשמי ויבואנים אחרים. רציתי לשאול במה מתבטא ההבדל (לגבי יבואני Sony ו-LG)? אני מניח שמספר שנות האחריות שונה. מה לגבי דברים כמו טיפול בפיקסלים שרופים, תיקון בחלפים מקוריים וכו? איזה עוד הבדלים עלולים להיות?

תודה,
ארז
 

בגדול ההבדל הוא בתנאי האחריות ושירות בפועל, כל מקרה לגופו.
 
לפעמים, גם הדגמים יכולים להיות שונים, לדוגמא דגמי טלוויזיות אירופאים לעומת אמריקאיים
 

יש עוד סיבה.
האם היבואן ה"לא רשמי" הוא קטן או גדול, הייתה כתבה על כך לפני כמה חודשים בערוץ 2 או 10.
על כך שהיבואן הקטן לרוב, מתרסק או נעלם ואתה נשאר בלי אחריות או בעל בית.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור