חצי מליון ₪ ועוד חצי מליון ₪ = מיליון ₪ ובקרוב יותר...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אתם יודעים מה זה המושג רום קורקשן ? גבירותי ורבותי - רום קורקשן זו מילה מכובסת של אודיופילים לאקולייזר.
תעשה טובה לעצמך ותקרא קצת
יש הרבה דיונים פה בנושא
 

עם כל החיבה לציוד כזה או אחר ,אני חושב שהרמקול לא מתאים לחלל שנבחר עבורו וזאת בצורה קיצונית .
כתבתי את זה ב 22\10\21: לבוא לבית של מישהו שמתעקש לא לשנות את מיקום הרמקולים שאחד כלוא בפינה והשני פתוח לפינת האוכל שום אקוסטיקה לא תעזור...אודיופיליה של כרטיס אשראי שחור.
 
כתבתי את זה ב 22\10\21: לבוא לבית של מישהו שמתעקש לא לשנות את מיקום הרמקולים שאחד כלוא בפינה והשני פתוח לפינת האוכל שום אקוסטיקה לא תעזור...אודיופיליה של כרטיס אשראי שחור.
הבעיה היא לא רק הבית, זו השיטה, החל מיזה שבטח נאמר ללקוח :
"הרמקול יודע להתנהג כמו מוניטור הכי קטן..:מנצח:"
 
כתבתי את זה ב 22\10\21: לבוא לבית של מישהו שמתעקש לא לשנות את מיקום הרמקולים שאחד כלוא בפינה והשני פתוח לפינת האוכל שום אקוסטיקה לא תעזור...אודיופיליה של כרטיס אשראי שחור.
קינאה לא טובה לבריאות.
שחרר גיסנו, שחרר…
 

הבעיה היא לא רק הבית, זו השיטה, החל מיזה שבטח נאמר ללקוח :
"הרמקול יודע להתנהג כמו מוניטור הכי קטן..:מנצח:"
התגובות שלך מגעילות (מה גם, שאתה מבלבל תמח)
 
לפי המידות, נראה שלא כל המקום מנוצל. נשאר עוד קצת מקום בשוליים, שזה אומר שאנחנו נראה G1 - נכנס בול :מנצח: - אצל הבחור בעוד כשנה.
 
נערך לאחרונה ב:
לא מכיר אותך מר feilon, אבל נראה שמהרגע שעלה הפוסט הזה כל עניינך הוא להעליב ולכתוב תגובות חצופות כלפי אותו בעלים של המערכת הזו (שגם אותו אינני מכיר). הודעתך מעלה נמחקה בין רגע לרבות כל התמונות תת הרמה שצרפת.
לא בא לך טוב הפוסט הזה? סבבה. דפדף הלאה.
 

לא נוהג להגיב, מעדיף מקסימום לצפות מהצד, כי לצערינו חלק מפוסטים הפכו להיות זירת אגרוף לשמחתינו עדיין ע״י חלק קטן מהחברים.

ואותי מעניין מי זה אותו מר feilon, בריון מקלדת . יאללה תזדהה בשמך ונראה כמה אתה קטן…לי זה מריח כמו צרות עין וקנאה.

פשוט בדיחה, אנשים מגיבים כאילו הם שמעו והיו בחדר (במקרה אני הייתי). נכון החלל לא חף מבעיות אבל עדיין אני מאחל לרוב החברים את הסאונד ״הלא מושלם״ שהמערכת הזאת מוציאה.
 
יוסי היקר!
מאוד מצער אותי מאוד לקרוא את אשר כתבת שאינך משתתף עקב אוירה לא נעימה ! נכון התחום הזה לעיתים משלהב את היצרים , אנשים נעלבים
כאשר גאוותם נפגעת, וברוב המקרים מדובר באנשים חביבים אשר מאחורי המקלדת משתנים , בקיצור אמוציות , אגו והשד יודע מה !
דעתך חשובה לנו מאוד , אני באופן אישי אשתדל מאוד להמנע מלגרום חלילה אוירה שכזו , אנא חזור לכתוב(ורד)

"חבר עצבני " לשעבר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור