חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שבועה הבא אני ישמע את האודיו אלכימי.
כרגע זה המכשיר הכי אטרקטיבי בעני ממה שמסתובב בארץ.
והסינים מושכים אותי מאוד .

צחי,
כשהתלמיד מוכן המורה מופיע;)
 

שלום לכולם
פעם ראשונה שאני כותב בפורום ויש לי שאלה
הדאק שלי מתחמם לטמפ של 35 מעלות
האם זה נורמלי? שאתם מדברים פה על חימום מכשיר כדי שהסאונד ישתפר האם זה באמת בהתייחסות לחום שנפלט?
הדאק הוא של חברת מרנס, נקנה בארה״ב לפני כמה חודשים.
הדרק מחובר לשנאי 100 וולט שממיר את המתח האמריקאי לישראל אולי בגלל זה?

בכל אופן הדאק שינה את הסאונד באופן דרמטי, שווה כל דולר ואני אישית ממליץ עליו
תודה

היי נירו

מזל טוב על ההודעה הראשונה , שיהיה לך עד 120 ..

לגבי השאלה שלך , המכשירים הללו מתחממים , ומוציאים חום דרך הCASE , לכן התחממות נראית לי בסדר לגמרי
אם הDAC מחובר לשנאי 110 וולט צריך לבדוק שלשנאי יש הספק שמתאים לצריכת הזרם של הDAC , תצלם את המדבקה שעל השנאי שמראה את ההספק , ואת הדגם של המרנץ ואבדוק

בהצלחה
 
היי נירו

מזל טוב על ההודעה הראשונה , שיהיה לך עד 120 ..

לגבי השאלה שלך , המכשירים הללו מתחממים , ומוציאים חום דרך הCASE , לכן התחממות נראית לי בסדר לגמרי
אם הDAC מחובר לשנאי 110 וולט צריך לבדוק שלשנאי יש הספק שמתאים לצריכת הזרם של הDAC , תצלם את המדבקה שעל השנאי שמראה את ההספק , ואת הדגם של המרנץ ואבדוק

בהצלחה

היי רונן
הדאק של marantz hd-dac1
לפי מה שכתוב עליו הוא צורך 35 וולט

אני לא מצליח להעלות תמונה אז מצרף קישור לסוג השנאי:
http://forless.co.il/שנאיםממירי-מתח-220v-110v-למכשירים-מארהב-לישר/

השנאי הוא 150w max
תודה
 

אם השנאי הוא 150W והDAC צורך 35W הרי שאין לך שום בעיה ..
תיהנה מהמוזיקה

רונן
 

טוב אז החפירה לא היתה לחינם
אתמול נפל הפור על אודיו אלכימי בתוספת השנאי המשודרג.
השיקולים הם אילו : קודם כל מכשיר מדהים ממש מפתיע, דבר שני זיו אודיו זיפ גם חבר וגם איש יקר . מעבר לזה בהינתן התקציב הנתון והיות והמכשיר הוא קודם כל פרה אנלוגי וממש מפתיעה גם בגיזרה הזאת , מאחר שאני לא זקו לסטרימר נפל הפור על המכשיר הזה .
זה לא שויתרתי על ממיר מושקע מבוסס סברה שלדעתי מספק משהו מסויים שסברה עושה ממש טוב. פשוט כרגע יש פרה ואני בהמשך ישים יד גם על ממיר סיני מבוסס סברה משובח . לא במקום אלה בנוסף כמו פטיפון עם זרוע mm ומצד שני mc .
 
תתחדש (ורד)

אני מבין שבסופו של סיפור, אין ״ארוחות חינם״ ;)
 

תתחדש ותהנה צחי:שתוי:
 
תתחדש יא עאמי!!
 

יגאל פירסם מחירים ל s10 שמגיע בשלושה אופציות. פה אנחנו מדברים על דגם s35.
יסלחו לי איון אבל אם היה לי מכשיר שלהם, הייתי נפגע מאוד אם באותה שנה כשקניתי מכשיר הם כבר מוציאים דגם חדש יותר. מקווה שיש דברים שאני לא יודע כי על פניו זה פגיעה קשה מאוד בקהל הלקוחות של החבר'ה.

על מה אתה מדבר ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור