חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לWEB -אני לא מדבר על DAC , אך ורק על סטרימינג.
אבל לרוב זה הולך "ביחד"
בכל אופן, שמעת סטרימינג של QOBUZ למשל עם סטרימר + דאק טובים?
אני שמעתי BRINKMANN (הכל כלול) וגם METRONOME עם סטרימר של AURENDER וזה היה נפלא
לא השוואתי מול CDP מושקע (כמו שכתבו למעלה) על יד....
אבל בשביל האיכות והפרזנטציה השונה (בעיניי לפחות) והטכסיות יש לי פטיפון + תקליטים
כבר יותר משנתיים שלא קונה דיסקים, רק תקליטים
 

נכון
אני מתעניין רק בממיר כי יש מחשב
אבל ברור שהכיוון בעתיד זה ממיר סטרימר.
יש כיום כמה במחיר סביר . אני בתיכנון לשמועה את הלומין d1.

אתה מתכוון D2 שהחליף את ה D1
 
ד"א, הכוונה שלי לנגן CDP של מטרונום המתפקד רק כטרנספורט ומחובר ל DAC של מטרונום.
לעומת סטרימר של אורנדר המחובר לאותו DAC.
כלומר מה שעושה את ההבדל הוא הטרנספורט של ה CDP.
 
הסטרימר - מצד אחד, אחת הטעויות הגדולות, ומצד שני אחת הרכישות הכי טובות.
שומע פחות טוב מה CDP, אבל איזה מגוון של מוסיקה ונוחות.....:rolleyes:
ה CDP נח במרבית הזמן.
אין ספק שסטרימיינג משנה הרגלים, הנוחות והמגוון ממכרים.
אבל לרוב זה הולך "ביחד"
בכל אופן, שמעת סטרימינג של QOBUZ למשל עם סטרימר + דאק טובים?
אני שמעתי BRINKMANN (הכל כלול) וגם METRONOME עם סטרימר של AURENDER וזה היה נפלא
לא השוואתי מול CDP מושקע (כמו שכתבו למעלה) על יד....
אבל בשביל האיכות והפרזנטציה השונה (בעיניי לפחות) והטכסיות יש לי פטיפון + תקליטים
כבר יותר משנתיים שלא קונה דיסקים, רק תקליטים

אודיופיל אמיתי לא מקריב איכות בשביל נוחות !
 

אודיופיל אמיתי לא מקריב איכות על חשבון נוחות !
גם אני אמרתי את זה פעם...
בסוף יש איזון בין אייכות לבין נוחות ומגוון.
אסור לאכול כל הזמן רק סטייק פילה, צריך לגוון גם עם גבינות, ירקות שניצל וקבבים.
רק כך הסטייק פילה מרגיש טעים כשאוכלים אותו פעם ב... ;)
 
אאאאא עולם ומלואו !!!
תיכנון המעגל האנלוגי.
תיכנון הרסיבר ובאיזה ציפ משתמשים.
איזה מעגל מקבל את הסיגנל מהיו אס בי : סוג הרקלוקר הבפר בלה בלה.
איחות השעון , ישום השעון.
הפרדת שנאים וספקים לצרכני מתח שונים.
סיכוך ובידוד חשמלי ופיזי.
אפילו סוג המגבר שרת ביציאה .
ועוד ועוד ועוד

היו מכשירים מושקעים בכל הטוב שציינת בשנות ה 80-90 אני יודע כי שידרגתי פנימית כמה כלימוד, חוץ מהתקדמות בצ'יפים של יותר רזולוציה ומהירות ומה לעשות פחות מוזיקליות הרכיבים הפאסיביים לא השתנו כמעט, נגנים וממירים שהיו מלאים במיטב התוצרת של BB, AD, וישיי, נישיקון, רוביקון, אלנה, ווימה, אינטרנשיונל רקטיפייר, NAT-SEMI,פיליפס, וכו' עלו בהתאמה רבע מאלו הריקים של היום.
 
נערך לאחרונה ב:
אודיופיל אמיתי לא מקריב איכות בשביל נוחות !
אבל לא ענית...
עם איזה ציוד שמעת סטרימינג?
מעניין כדי לקבל קנה מידה ומושג על מה אתה מדבר כשאתה קוטל לגמרי את הסטרימינג כמקור למוסיקה
 

אודיופיל אמיתי לא מקריב איכות בשביל נוחות !

סלח לי על הבוטות אבל מי אתה שתקבע מי אודיופיל ומי לא?
ע"פ הצהרתך אני מניח שלעולם אינך שומע מוזיקה ברכב או בכל סטאפ שמקורו אינו מבוסס חלילה על HD...כי הרי האיכות מעל הכל.
 
אולי ה Ayon החדש, שווה בדיקה. אבל לא יודע כמה מעל 25 אל"ש הוא עולה.

מבדיקות שערכתי בכל מיני פורומים בעולם ואתרים, האיון החדש צפוי לעלות סביב ה 48 אלף שח. מקווה בשבילכם שפחות.
 
נערך לאחרונה ב:
כשתמצא סטרימר שנשמע כמו CDP טוב (טוב מאוד הכוונה) ולא עולה מעל 25 אל"ש וצפונה, תספר לי בבקשה.:אצבע מורמת
זה הפחד שלי - שלא יצליח למצוא כזה אחד... חחחח
 

מבדיקות שערכתי בכל מיני פורומים בעולם ואתרים, האיון החדש צפוי לעלות סביב ה 48 אלף שח. מקטוה בשבילכם שפחות.

כמה תקליטים אפשר לרכוש בסכום זה ..... ;)
 
זה הפחד שלי - שלא יצליח למצוא כזה אחד... חחחח

גינאדי,
מזרים מדיה מושפע מאיכות התוכן, כלומר אצלי כשאני מנגן קובצי HD לא מטידל אלה מהרשת המקומית או מדיסק מקומי האיכות נשמעת מצוין גם בהשוואה ל CD שברשותי.
 
הסטרימר - מצד אחד, אחת הטעויות הגדולות, ומצד שני אחת הרכישות הכי טובות.
שומע פחות טוב מה CDP, אבל איזה מגוון של מוסיקה ונוחות.....:rolleyes:
ה CDP נח במרבית הזמן.
זו הניקודה (שלי לפחות) למצוא כזה סטרימר (נטו ללא DAC) שישמע כמו CD כלפחות... אתה ודע מה, מוכן לחרוג מהסכום שכתבתי - מה יש כיום כסטרימר נטו? לא הרבה לדעתי, כולם מצויידים בDAC...
 

מבדיקות שערכתי בכל מיני פורומים בעולם ואתרים, האיון החדש צפוי לעלות סביב ה 48 אלף שח. מקווה בשבילכם שפחות.
אם אי לא טועה יגאל פרסם את המחירים וזה מתחת ל48... אך מכשיר הנ"ל כולל את הדאק...
 
ד"א, הכוונה שלי לנגן CDP של מטרונום המתפקד רק כטרנספורט ומחובר ל DAC של מטרונום.
לעומת סטרימר של אורנדר המחובר לאותו DAC.
כלומר מה שעושה את ההבדל הוא הטרנספורט של ה CDP.
רוזי, האם לא יתכן שמה שיעשה את ההבדל בנוסף הוא איכות ה-CD לעומת הקובץ המוזרם באורנדר?
 
גינאדי,
מזרים מדיה מושפע מאיכות התוכן, כלומר אצלי כשאני מנגן קובצי HD לא מטידל אלה מהרשת המקומית או מדיסק מקומי האיכות נשמעת מצוין גם בהשוואה ל CD שברשותי.
סבבה, טוב לדעת, כי לא מתכוון לשמוע מרשת...
אחרי תערוכה יתחיל להתייחס לזה יותר ברצינות אולי יהיו הכרזות ומוצרים חדשים/משודרגים כמו למשל את LINDEMANN שלדעתי יכריזו מכשיר חדש שלהם בתערוכה.
 

רוזי, האם לא יתכן שמה שיעשה את ההבדל בנוסף הוא איכות ה-CD לעומת הקובץ המוזרם באורנדר?
ברור.
בסופו של יום גם בשמיעת קבצים טובים מאוד, ה cdp נשמע בהכללה יותר טוב
 
מה יש כיום כסטרימר נטו? לא הרבה לדעתי, כולם מצויידים בDAC...
לא נכון
בשליפה מהמותן לפחות 5, לכולם יש דגמים "רק סטרימר": SIMAUDIO, AURENDER, LUMIN , MELCO, COCKTAIL
ואולי גם יותר...
מספיק מגוון לבחור כאן בארץ וכולם במחיר עד 10,000 ש"ח (הAURENDER אולי קצת יותר)
 
לא נכון
בשליפה מהמותן לפחות 5, לכולם יש דגמים "רק סטרימר": SIMAUDIO, AURENDER, LUMIN , MELCO, COCKTAIL
ואולי גם יותר...
מספיק מגוון לבחור כאן בארץ וכולם במחיר עד 10,000 ש"ח (הAURENDER אולי קצת יותר)
כולם ידועים לי, כן. מלקו עדיין לא הגיע לערן (N100).
Lumin u1 mini ממש ברשימה הקצרה, שאר... לא ממש באה לי אליהם... LINDEMANN ממתין לעדכון (אחרי תערוכה בטח). אך כמעט הכול כאן מוצרים סינים... ואין אפשרות לשמוע זה ליד זה - שזה כעיקרון בעיה הגדולה ולא רק שלי...
 

אם אי לא טועה יגאל פרסם את המחירים וזה מתחת ל48... אך מכשיר הנ"ל כולל את הדאק...

יגאל פירסם מחירים ל s10 שמגיע בשלושה אופציות. פה אנחנו מדברים על דגם s35.
יסלחו לי איון אבל אם היה לי מכשיר שלהם, הייתי נפגע מאוד אם באותה שנה כשקניתי מכשיר הם כבר מוציאים דגם חדש יותר. מקווה שיש דברים שאני לא יודע כי על פניו זה פגיעה קשה מאוד בקהל הלקוחות של החבר'ה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור