חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

במבי, לייצר ולחבר מספר רכיבים אלקטרוניים וכמה צ'יפים עוד לא הופך את המוצר לאודיופילי, בדיוק כפי שלעבוד על פי מתכון לא בהכרח יהפוך אותך לשף.
בעולם הזה אין מתנות חינם (לפחות אם אתה לא ראש ממשלה), על טיב משלמים כסף.
נכון שיש מוצרים שהם טובים או מוצרים שהם כמעט אבל לו הייתה נוסחת קסם הייתה רואה את כולם דוהרים כעדר לרכוש את תחליף הקסם.

אין שום בעיה לומר שמספיק לך מוצר X אבל לבוא ולזלזל בחברות שנחשבות למובילות בעולם בתחום הממירים זה לא לעניין, גם אם התמחור נראה הזוי ולא מוצדק עבורך או עבורי (גם לי אין שום חשק או רצון להוציא על ממיר עשרות אלפי דולרים אבל לפחות אני לא מתיימר לקבוע שחברות כמו EMM, DCS ואחרות מוכרות לוקשים ושמוצר סיני עלום שם נותן את אותן התוצאות).

לחלוטין לא מזלזל, רק טענתי את שטענתי. עם הרבה כבוד לחברות היוקרתיות.
 

14000$ היא עלות דגם העל שלהם, x1.

אני בעלים של לומין s1. שמעתי את ה Dcs debussy בשלושה סטאפים שונים. את ה Dcs Paganini בסטאפ אחד. את ה msb אנלוג דאק בשני סטאפים שונים. שמעתי גם את הלומין T2 שבוע שעבר - מכשיר נהדר בעיני. על הצד הפתוח, מפורט ומהיר מאוד. מאוד מאוזן.

את הלומין שמעתי אצל היבואן ואצלי בבית. אצל ויליאם שמעתי את הדביוסי, את הפגניני ואת הלומין בגלגולים השונים. לפני כן גם היה לו CD עצבני של MBL.

את הפגניני הזה כמעט רכשתי לעצמי ו-ויליאם השיג אותי. לאחר מכן יכולתי לרכוש את הפגניני אבל גם אני הלכתי בסוף על ה S1. אגב, לומין משתמשת בצ'יפים מאוד נחשבים ומתקדמים בשוק כיום. אני לא רואה שם פשרות.

כל החברות האלו הן חברות על. בטופ של הטופ, אבל אני *מעריך* שלרוב האנשים לא יצא לעשות את הבדיקות האלו. אם בכלל להאזין ל Dcs ו/או msb, שלא לדבר על זה על לשמוע אותן אצלם במערכת.

להתרשמותי, להתרשמותו של ויליאם ושל עוד שני אנשים שונים שאני מכיר - הלומין ניצח. בהאזנה - לא על הנייר או בתיאוריות שונות.

שוני, כתבת ששמעת כמה דאקים בחו"ל. איך זה מתיישב עם הטענה שצריך לשמוע בבית? אתה סותר את עצמך או שאני מפספס משהו?

ואגב, למפיזטור היא אריה או שגם היא מנסה לרחרח את התחת של האריות?
 
מה הקשר בין כל מה שרשמת למוצרי יוקרה??

נשמה, גם בקוריאה, סינגפור, הודו ובעוד תרייסר מקומות בעולם מיצרים את כל מה שרשמת, זה לא הופך את הדברים למוצרי יוקרה נחשקים.
בריה"מ הנחיתה חללית על הירח כבר ב 1966, כמה עשורים טובים לפני הסינים...עדיין שום מוצר יוקרה לא יצא מאותה מדינה, גם לא זו שבאה אחריה ונקראת רוסיה.
בדיוק אין קשר בין יוקרא לסאונד
יש קשר בין תג מחיר ליוקרה
 
נא לא לשכוח DCs קיימים 30 שנים ועדיין מתכננים מוצרים לשנים הבאות. תוך כדי ייצור ופיתוח לאולפנים ברחבי העולם.
רבים האחרים שמנסים ל רחרח את הישבנים של האריות.
הכול טוב ויפה, אך עדיין , גם אם דבר נשמע טוב מאוד, אני לא רואה שום הצדקה למחיר הזוי של חברה זו או דומה לה (msb ,emm)
אני פשוט לא חושב שליצור מוצר כזה עולה הרבה הרבה יותר ממוצרים אחרים בתחום, אולי הם לא אמורים לעלות ״פרוטות״ אבל בטח לא סכומים הלא שפויים שכלל מוזר ליראות , כי נכון להיום תחום אודיו ממש תחום קשה ושייך לאנשים 40+ ש״חלו״ מחלה כשהיו צעירים ובזמן הסי די ולא דיגיטאל טוטאלי.
רובם היום וגם ילדים שלנו מחפשים דבר פשוט ואולי מעוצב אך בטח לא מוצרים במחירי...
מעניין האם קיימת סטאטיסטיקה של מחירות מוצרים יקרים מאוד של חברות אלו...
 

אשמח לשאול שאלה כללית בנושא הזה.
לכל אלו שכותבים על המחירים הגבוהים. עד איפה הגבול שלכם?
מאיזה מחיר לדעתכם מתחילים לאבד פרופורציה?
 
מהרגע שנכנסנו לתחום הזה, התחלנו לאבד פרופורציה בעיני רוב העולם. כבר ב-1000 ש"ח.

מתי בעיני מתחילים לאבד פרופורציה? כשמשקיעים כספים *שאין* על התחביב.
 
אכן חפירה רצינית.
צילום של Jeff Wall

024-jeff-wall-theredlist1.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 024-jeff-wall-theredlist1.jpg
    024-jeff-wall-theredlist1.jpg
    KB 110.6 · צפיות: 453
נערך לאחרונה ב:
בדיוק אין קשר בין יוקרא לסאונד
יש קשר בין תג מחיר ליוקרה

אל תשכח לצרף את הממיר הסיני להגברה הסינית, לרמקולים הסינים ולכבילה הסינית שיש לך בסטאפ....
למה אתה חושב שבתחום הממירים הסינים שונים רכיבי אודיו אחרים ?
 
נערך לאחרונה ב:
אשמח לשאול שאלה כללית בנושא הזה.
לכל אלו שכותבים על המחירים הגבוהים. עד איפה הגבול שלכם?
מאיזה מחיר לדעתכם מתחילים לאבד פרופורציה?

מאוד אינדיבידואלי, לכל אחד רף שונה.
באופן אישי, כשהתחלתי 5000 ₪ לרכיב היו הגבול שלי, אתה יודע בדיוק היכן אני נמצא כיום
 
אני בעלים של לומין s1. שמעתי את ה Dcs debussy בשלושה סטאפים שונים. את ה Dcs Paganini בסטאפ אחד. את ה msb אנלוג דאק בשני סטאפים שונים. שמעתי גם את הלומין T2 שבוע שעבר - מכשיר נהדר בעיני. על הצד הפתוח, מפורט ומהיר מאוד. מאוד מאוזן.

היות והיה לך את היכולת לשמוע גם וגם, אתה יכול לתאר את ההבדל בסאונד בין ב S1 ל T2?
 

האמת שלא שמעתי אותם על אותה מערכת. המאפיינים של ה s1 וה-t2 דומים, אבל ההשוואה הנכונה יותר תהיה בין ה-t2 לבין ה x1.

כמו שכתבתי קודם, מהיר, פתוח ומפורט מאוד.
ה x1 עם מידריינג' מאוד דומיננטי, גדול אבל עדיין יותר רגוע, לעומת ה s1 שנותן יותר היי מיד. בעיקרון אפשר להגיד שזה תלוי מערכת, אבל ה x1 במכלול טוב יותר מאשר ה s1 וגם שמעתי את זה בסשן שעשיתי בזמנו לפני הקניה של הרמקולים שלי.

חזרה ל t2 - מן הסתם זה לא ה x1, אבל אלו המאפיינים שהכי יושבים לי נכון כדי להעביר את התיאור שלו.
 
רן
יש בעייה לרכז כמה סטרימרים ברמה הכי גבוהה בבית של פלוני בארץ.
לכן הלימוד יהיה בחול שחנות רצינית שמחזיקה בכמה מהמותגים הגבוהים
ברמה שאני מחפש יושמעו לפני באותה מערכת ,כבלים,חדר.
ואז אוכל לשפוט , ברור שלאחר החלטה יכולות להיות הפתעות בבית כי אין ביטוח לכלום.
אבל בחינה זו תחסוך לי הפתעות גדולות.
מדובר בבחירת סטרימר שיהיה roon ready.
אני לא הולך כמו עז עיוורת אחרי מוצר או יבואן , אני יודע לחשוב לבד.
אני לא מזכיר שום מותג או יבואן בכל מה שאני כותב כדי לא לפגוע בפרנסה של אחרים
ובכבודם של חברי הפורום שאוחזים במכשיר זה או אחר.
לכן אל תקפוץ כמו תיש על כל מילה שנדמה לך שאתה מבין מהכתיבה שלי.
שהכנסת את ה למפיזטור שלי לפרוטוקול.
אני כתבתי שישנם ממירים זולים מאד ואפילו יקרים יותר שלא יכולים להתקרב לdcs
(ואת זה אני מציין כי אין יבואן)
שהייתי בכנס של כבלים שלדעתי הטובים בעולם ביקשתי מהאנגלי שיתקין את כבל מס 2
באררכיה התביישתי לבקש את מס 1 כי הוא גם לא בר קנייה מבחינתי.
האנגלי טען שכבלים 1 ו 2 אינם מתאימים למערכת שהיתה טובה אבל היא לא הייתה מערכת על.

אז גם אתה יכול להבין שמשלבים dcs שהוא תמיד ברמה הגבוהה הוא לא ישמע במיטבו במערכת
וכבילה בינוניים.
(תדלק 100 אוקטן בפיקנטו לא תקבל כלום)
דרך צלחה.
 
אל תשכח לצרף את הממיר הסיני להגברה הסינית, לרמקולים הסינים ולכבילה הסינית שיש לך בסטאפ....
למה אתה חושב שבתחום הממירים הסינים שונים רכיבי אודיו אחרים ?
יש גם ממה שאמרתה גם רמקולים וגם מגברים לדוגמה usher לדוגמה ארום קנטוס.........יש עוד רבים אתה פשוט נוטה לזלזל .
אין בעיה . אתה גם יכול לשלם פי עשר על אותו דבר עם בא לך.
 

אהלן שוני,
מה העניינים?

בוא נפרק את הטיעונים שלך אחד אחד.
אחד - אתה לא פוגע בכבודם של חברי הפורום שאוחזים במכשיר זה או אחר?

אז למה כתבת, ברמיזה כהרגלך בקודש, שהמערכת שבה שמענו את ה-DCS PAGANINI היא מערכת בינונית? כתבת הרגע על המערכת של ויליאם, בלי לקרוא לה בשמה. פשוט רמזת, כי זה הכי נוח, שזו מערכת בינונית.
הגברה של AUDIONET WATT היא הגברה בינונית? ויויד B1D אלו רמקולים בינוניים?

תגיד, שמעת את המערכת הזו? לפי מה אתה טוען שהיא בינונית?
אני שמעתי אותה. זו מערכת על לטעמי. מהטובות ביותר ששמעתי. בכל רמת מחיר. החכמה שלך, של לבקר את המערכות של כולם, ברמיזה, אבל לא לפתוח לאירוח לסשן זו חוכמה מאוד קטנה. היא לא באמת מראה שום דבר טוב. רק עקיצות קטנוניות.

אגב,
כבילה של זנזטי היא כבילה בינונית? עבורי, עבור בועז, יוסי, פיני, איתי, ויליאם ועוד - זה הרפרנס. זה שאתה קבעת את הרפרנס שלך - זכותך. האם זה אומר משהו?

רוצה עוד קצת עקיצות? אז למה כתבה תגובה של "נו באמת" על הפוסט של שושו של הכנסת רעשים למערכת?
למה כתבת עכשיו, בפוסט למעלה, שאתה לא הולך כמו עז עיוורת אחרי מוצר או יבואן? זה נשמע כמו בדיוק זה - פגיעה בכבודם של חברי הפורום. שלי ספציפית, ליתר דיוק. זלזול מוחלט באינטליגנציה, במסווה של רמיזות ועקיצות תמימות. פשוט נמאס לי ללכת על קליפות ביצים סביב התגובות שלך והחלטתי להתחיל לענות עניינית לרמיזות. זה הכל.

אז למה כתבת לשמוע רק במערכת שלך, ואז אתה הולך לשמוע בחו"ל?
הנה. עובדה. שמעתי בחנות את: DCS, MSB, BEL CANTO, LUMIN - את כמעט כל המותגים האלו גם שמעתי אצלי בבית ובטח בעוד מערכות (אלו מהם שהיו רלוונטיים שמעתי אצלי במערכת. רק אז קניתי). אילו מהם שמעת? האם שמעת את למפיזטור במערכת שלך? את DCS? מאיפה אתה יודע לקבוע ש-DCS היא חברה טובה יותר או פחות? (ואין ספק שזו חברה מהטובות ביותר שיש) כי כתבו על זה? כי שמעת אצל איתי דגם ישן?

אתה מזכיר לי זוג חברים שנכנסו לאחת הרשתות לקנות מסך ועשו השוואות בין מסכים זולים לבין המסך OLED של LG על אותה התמונה, והם הגיעו למסקנה לפי צורכי בעל החנות. זה שהלכת ושמעת בחנות, בחו"ל, על מערכת שאתה לא מכיר שווה...לא הרבה בכלל.

אגב, זה שאתה כותב שאתה בודק ומעודכן ובעניינים לגבי כל הציוד הכי חדש לא שווה שום דבר ביחס לבדיקה בשטח. שווה בדיוק כמו הדעה שלי, ואפילו פחות - כי אני שמעתי. במערכת שלי. כנ"ל ויליאם. את הלמפיזטור שלך קנית על בסיס שמיעה בתערוכה, לא?
 
מאחר והמסלול העיקרי שלי הוא דגיטלי , אני משקיע בחקירות על כל מה שמתחדש בתחום.
והחיפוש המייגע שלי הוא סטרימר שיפנק את הגולדן גייט עם כבל AES כי בכבל הזה
קיבלתי תוצאות הכי טובות עם הממיר.
שכחתי לציין ״לא איטונג לא בונה״
לא roon לא קונה.
ועוד אקסיומה של סוחרים /קבלנים :הוא מוכן למכור עם הנחה של 40% , ושתגיד שאתה
מוכן לקנות יספר לך שכרגע אין במלאי או שעסוק והוא יכול לספק בזמן לא סביר.
ובכלל זה פחות טוב אם גם תסכים לתנאיו.
שאתה רוצה לקנות ממיר /סטרימר ,אתה מגיע ליבואן שומע ומחליט בלי כל השוואה
של החלפת סטרימר באותה מערכת , אז איפה הבחינה ?
מצאתי חנות באירופה שבמלאי /תצוגה כמה ממירים מסוגים שונים אירופאים אמריקאים
וקוריאנים .
הבעלים הזמין אותי לשמוע את כולם ולהחליט.
מה שקראתי קודם בתגובות לא נכון איזה ממיר סטרימר מנצח .
ששאלתי את בעלי החנות האירופאית אם זה נכון שהחצי מחיר ניצח ?
הוא צחק , אני אשמיע לך ותחליט. והמשיך לספר :
״שבוע שעבר עשיתי השוואה כזו לזוג שבא להתרשם מהציוד האנגלי ומהציוד ה....
והוסיף להגיד , שאסור להזכיר את שני החברות במשפט אחד.
אז באמת , מצות אני עוד אוכל , אבל מציאות מקומית לא.
אגב :טוען ומחזיק חזק מהדגמים החדשים של emm שנותנים תמורה מצויינת.


(ציטוט) מה שקראתי קודם בתגובות לא נכון איזה ממיר סטרימר מנצח....

אני לא מבין איך אפשר בכלל להשוות ? היו לי שני ממירים של DCS כל אחד למשך יותר משנה. האזנתי למוצרים הנפלאים האלה במשך אלפי שעות !!! ובמחי יד לבטל את האמירה שלי עוד על סמך האזנה חד פעמית אצל יבואן ? זה לא קצת סותר את מה שאמרת ?

בכל אופן, לדעתי מותר בהחלט להזכיר את שתי החברות במשפט אחד... אבל אכן עדיף שזה יהיה ע"י מי שבאמת החזיק את הציוד ויצא לו להתנסות איתו למשך תקופה ארוכה.

בואו ואסביר לכם מה הסיפור (בתור אחד שמכיר היטב את DCS) :

DCS היא אכן חברה מדהימה. אבל לצערי לא מחדשת. מאז שהמציאו את הרינג דאק יותר מעשרים שנה, הם לא חידשו כלום. חברות הייטק פיתחו צ'יפים מתקדמים יותר. המהנדס שהמציא את הרינג דאק כבר לא שם והם לא מצליחים להדביק את ההתפתחות בתחום. בין היתר היה להם קשה מאוד ליצר סטרימר והוא לא עבד טוב וגם היום הוא לא מהמובילים.

לסיכומו של דבר זאת היתה חברה מספר אחת ! אך היום הם כבר לא. למרות שהם עדיין מעולים ונמצאים בקצה העליון ביותר. ובטח ובטח ש DAC של DCS הוא קניה מצויינת מבחינת סאונד (אבסולוטית), אבל הוא לא קניה טובה ביחס לאלטרנטיבות גם בכסף וגם בתוצאה כללית.

ואכן הלומין שאצלי כבר שנה וחצי (S1) נשמע יותר טוב מפגניני. ונשמע ראש בראש לדגם ויולדי (100 אלף דולר ויותר). ואת הכל שמעתי במשך אלפי שעות של האזנה (למעט הויואלדי - כי אין לי אותו באופן אישי, אז זאת באמת הייתה השוואה של שעתיים בלבד).

ובכל אופן, החבר פה מבקש ממיר שהוא בתקציב שממש לא קרוב למגרש המשחקים של DCS. ולכן, ההמלצה היא מצויינת.
 
את הבדיקה הזאת עשית לבד בעצמך או יחד עם היבואן??

שמעתי את הציוד בהתחלה אצל היבואן, אחר כך לבד כאשר השאיר לי את הציוד לכמה שעות. לבסוף לא נתתי לציוד לצאת מהבית :)

אבל מה שאני כותב מבוסס על שאר החודשים והשנים בהם האזנתי לבד...דרך אגב לשני הממירים (כי ה-DCS עדיין בבעולתי). ה- DCS PAGANINI וה- UP SAMPLER שלו עדיין בבעולתי. אם מישהו מתעניין בהם אשמח למכור אותם, כולל כבל FIRE WIRE מעולה.

צרו קשר 0542129797.
 

יוקרה זה שעון כמו זניט, פאטק, וושרון, בגדים של מעצבי אופנה, מכוניות שעולות מליון ש"ח וצפונה או בתחום שלנו מוצרים שאף אחד מהם לא מיוצר בסין.

אתה יודע מה, אם מדובר ב"יוקרה לתחום הצריכה"....שכנעת אותי :בעד:
 
גם אני מחפש ממיר יד 2
אם מישהי קיבל תאבון להחליף ורוצה להציע לי בפרטי, אשמח
תקציב 8-10
אפשרי חריגה בשביל ממיר על.
אגב אם למישהו יש קומפקט שהוא מאוד אוהב את הצליל שלו, יש מעבדות שמייצרות עבורו כניסה דיגיטלית ואז אפשר לעבוד איתו כממיר בתוספת מעביר מיו אס בי לקואקס
 
יצא לך לשמוע גם דגמים אחרים של LUMIN? כאמור אני חושב אולי לרכוש אחד

יצא לי לשמוע דגמים אחרים. הלומין T2 נשמע מדהים. נשמע דומה ל X1 אך ללא ספק חיצוני. הוא במחיר הרבה יותר אטרקטיבי מה X1 ונשמע פצצה.

ה D2 הוא דגם כניסה. שמעתי אותו הוא קניה טובה למחיר שלו אבל רחוק מאוד מה T2 ומעלה.

ה A1 שמעתי...מצויין אבל הוא דגם ישן שבטח יוחלף. הוא גם יקר יותר מה T2 שנשמע לי יותר טוב.

זה מה ששמעתי.

ויליאם.
 

וילאם ערב טוב.
כל מכשיר צריך להצדיק את מחירו בזה אנחנו סגורים.
אבל עדיין DCS מייצרים מכשירים לכל העולם למרות המחירים ההזויים.
תמיד יהיו אנשים שישלמו עבור DCS ו פאררי והלאה.
נכון לא כולם אוכלים גורמה כל הזמן , אפשר כמו היום בערב לשומרי החג להינות גם מפלאפל.
אבל מכאן ועד לאבד ריסון עצמי ולזנק עלי או על אחרים עם עיניים בורקות ואדומות זה מוגזם.
מה עוד להעליב את המוצרים שלי .
באמת נעלבתי ?
אף קופסא לא תפגע בי כמו האובססיה של אנשים לקופסאות או חוטים .
המוטו שלי : תהיה שלם עם עצמך ואם מה שיש לך ותשתדל להינות.
אני לא קונה מכונית שיראו בחנייה ולא קניתי ציוד ורצתי עם בלונים וקראתי בחוצות העיר התחדשתי
לפני שהציוד בכלל הגיע אלי הבייתה.
ישנם אנשים עם מערכות הרבה יותר טובות משלי ,שלו, שלהם והכל בנחת בלי מחולות ותופים .
יכול להיות שהזקנים זורקים מילה (אני ושניצל עברנו 120שנה ויותר)
אז אפשר לקחת משהו מזה , אפילו חלק ואפילו כלום כי אף אחד לא בא נגד , אלא רק להראות פרספקטיבות אחרות
שיתאימו או לא לקוראים.

אגב : היום יש בעייה לקניית ציוד קצה בארץ כי היבואנים מציגים את הסחורה שלהם ומוכרים אותו בעצמם בגלל השוק
והמדינה הקטנים. באירופה יש עסקים גדולים שמדגימים ציודים רבים ושם קל יותר לבחון .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור