חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חפרתי קצת על הborderpatfol ממה שהבנתי מדובר בממיר שמעגל ומרכך את הסאונד .
זה לא בשבילי.
בדרך כלל ממירים לא סלחניים מפורטים ומדויקים שמתוכננים טוב עם טרנספורט שבנוי טוב מחשב או סטרימר או.........יעשו את הקסם בשבילי.
ממירים כאילו בדרך כלל יקרים אבל אפשר למצא מוצר שמותח את הגבול של עלות תועלת ופוגע למטרה.
גם בממירים הסינים שבנויים מרכיבים מערביים איחותיים ונראים כמו מכשיר בפי 5 כסף יש כאילה טובים וכאילו שפחות.
זו מטרת החפירה . לטובת כולם ! אז כדימה חוייות אישיות מה החלפתם במה.......
בדוק DAC202 של WEISS יד שניה.
עלה כ- $7000 חדש לפני קרוב לעשור. לדעתי תוכל להשיג אחד כזה באזור ה- 7-8,000 היום, אולי מחו"ל.
יש לו צליל מעודן אבל מפורט מאד, לא מתחנף ולא עגול מעצבן כזה. בנוי כהלכה. מאד נייטרלי.
 

בדוק DAC202 של WEISS יד שניה.
עלה כ- $7000 חדש לפני קרוב לעשור. לדעתי תוכל להשיג אחד כזה באזור ה- 7-8,000 היום, אולי מחו"ל.
יש לו צליל מעודן אבל מפורט מאד, לא מתחנף ולא עגול מעצבן כזה. בנוי כהלכה. מאד נייטרלי.
שאלה שמתרידה אותי ובאמת מחוסר נסיון : לי אין בעיה כלל עם ציוד ישן ההפך אני רואה בוא הזדמנות. אבל התחום הדיגיטאלי שונה ומתקדם מהר מאוד. השאלה האם יש יתרון לציוד ותיק כמו הוויס שעולה בסביבות 7k לנניח יגזיל של שיט שעולה אותו דבר.
לא התנסתי בהשוואה כזו מעולם.
מה אומרים ?
 
שאלה שמתרידה אותי ובאמת מחוסר נסיון : לי אין בעיה כלל עם ציוד ישן ההפך אני רואה בוא הזדמנות. אבל התחום הדיגיטאלי שונה ומתקדם מהר מאוד. השאלה האם יש יתרון לציוד ותיק כמו הוויס שעולה בסביבות 7k לנניח יגזיל של שיט שעולה אותו דבר.
לא התנסתי בהשוואה כזו מעולם.
מה אומרים ?

את Weiss הזה תוכל לשדרג ולהוסיף USB אם אני לא טועה.
Schiit לא באותה ליגה, כמו שאומרים
 

רגע, אם אתה ברמת המחיר של ה schiit, זה אומר שהתקציב נמתח קצת. יש פה איזה avm מעניין בלוח, נראה לי באותה רמת מחיר לאחר הוצאות יבוא נלוות של ה schiit.
באותה רמת מחיר יש גם את ה ifi pro dsd. מכיל גם מגבר אוזניות וכפתור ווליום אנלוגי עם פוטנציומטר של alps. לדעתי ifi תותחים! לא הבנתי מההודעה אם יש לך קדם מגבר, אבל אם לא, ה ifi סוגר לך את שתי הפינות.
 
דרך אגב, ראיתי ifi כזה בפיוז, אז אתה יכול להתרשם ממנו פה בארץ הקודש
 
ממיר !!!!
אני מחפש ממיר בתקציב צנוע 4-5000 למשומש 6-7000 לחדש .
היות ונתקלתי במעתה סודיות מחברים בפורום שרכשו ממיר ולא רצו לחלוק אז פתחתי שרשור חפירה משלי.
היתי רוצה את הטוב מ2 העולמות גם ממיר מדויק מפורט ודינאמי כמו שמיחסים לממירי סברה ומצד שני אנלוגי וחלק כמו שמיחסים לr2r.
אני לא יוכל לשמועה הכל בבית לצערי אבל צריך לקבל המלצות,לצמצם אפשרויות , ולקבל רשמים ממוצרים שאני לא מכיר ואפשר גם הפניות ספצפיות למוצר הכל הולך .
מה הציוד כרגע : רמקול thiel cs 7.2 , מגבר אקיופייס p600 שמורץ עכשיו אחרי ריענון קומפלט, מחשב אודיו פנלס מושקע מאוד כך שכרגע סטרימר פחות מעניין.
עד היום לא שמעתי אפילו קובץ די אס די אחד ואני כרגע לא מחובר לטידאל . יש לי טון של מוזיקה שעוד לא הגעתי ל10% ממנה.
כך שאני יכול לחיות בשלום ללא dsd אלה עם משהו ישכנע אותי שזה הדבר הבא.
מעניין אותי עם למישהו יש נסיון עם ממירים סינים מושקעים אך במחיר סביר דוגמת gustard x26 או smsl d1 ודומיהם.
וכמובן מוצרים מקומים חדשים ומשומשים.
אני יודע שהדרישות רבות והתקציב דל אך זה מה יש כרגע בלי אפשרות למתוח את התקציב.
בגדול ממירים בעלי אופי רך וספוגי לא מענינים.
סוחרים ! עם יש מציאות אמיתיות , ווליו פור מאני מעולה מחיר סוף עונה השמח לשמוע.
תודה מראש. אני יודע מפניות של חברים שהעניין לא מעניין רק אותי ויהיו צופים מהצד.

מה הפרה שלך?
 

רגע, אם אתה ברמת המחיר של ה schiit, זה אומר שהתקציב נמתח קצת. יש פה איזה avm מעניין בלוח, נראה לי באותה רמת מחיר לאחר הוצאות יבוא נלוות של ה schiit.
באותה רמת מחיר יש גם את ה ifi pro dsd. מכיל גם מגבר אוזניות וכפתור ווליום אנלוגי עם פוטנציומטר של alps. לדעתי ifi תותחים! לא הבנתי מההודעה אם יש לך קדם מגבר, אבל אם לא, ה ifi סוגר לך את שתי הפינות.
תודה בודק
נשמע מעניין
 
הifi יקר לי בשלב הזה בחיים
יש לי מוצרים נחלוים שלנם לusb . מוצרים טובים
 

השיט יגזיל עולה 2300$
עם חדש אני צריך לקנות בארץ
רק המוצרים הסינים : smsl, gustard ודומיהם אני יכול לרכוש בחול .
ב massdrop הם מגיעים ל1000$
עדיין לא סגור ששווה
 
שמעתי גרסאות קודמות של בנצ'מרק אצל איל פור ז"ל. מפורט אבל רזה. לטעמי לפחות.

מה לגבי ה stellar gain cell של ps audio?

ב 7000 שקל תקבל ממיר ופרה ברמה גבוהה.
לקנות בארץ אצל ברוך גליסקו עם אחריות יותר פשוט ובטוח מאשר בחו"ל.
 
צחי, במערכת כמו שלך הפרה הוא קריטי.
הפרה יבנה את כל האופי של המערכת שלך כנראה.

בDAC מה שבאמת משנה הוא איכות היציאה האנלוגית שלו . מכיוון שהוא ידבר אנלוגית עם הפרה שלך שהולך לתת את הצבע שלו לכל המערכת שלך, אין לך מה לקנות DAC לפני ששמת פרה, ראית מה הולך ואז.

זו דעתי. האישית. בלבד.

בהצלחה.
 

ברור אורי
אבל כרגע גם אין לי איך לשמוע מוזיקה בכלל.
פרה צריך גם תקציב יותר בשרני ולכן אני צריך בתור התחלה ממיר.
זה לא שאני מוותר על הממיר זמנו יגיעה.
 
chord qutest משומש
 
שמעתי גרסאות קודמות של בנצ'מרק אצל איל פור ז"ל. מפורט אבל רזה. לטעמי לפחות.

מה לגבי ה stellar gain cell של ps audio?

ב 7000 שקל תקבל ממיר ופרה ברמה גבוהה.
לקנות בארץ אצל ברוך גליסקו עם אחריות יותר פשוט ובטוח מאשר בחו"ל.

הבנצ'מרק הוא לא רזה באופן אבסולוטי לדעתי, הוא ממיר שמשמש כרפרנס באולפנים והוא מאוד מאוד מאוזן ומדוייק אבל אין לו את ההגזמה במיד שאודיופילים כל כך רגילים אליה מכל מיני מכשירים ולכן אנחנו מתייחסים אליו כרזה.
הגירסה האחרונה שלו נשמעת פי 10 יותר טוב מהגירסה הראשונה שהיתה בימיו של אייל פור ז"ל.
אם אתה בעניין של איזון פירוט שקיפות ודיוק אני חושב שזה בדיוק הפרה שאתה חייב לעצמך לשמוע.
הוא בנוי ברמה מאוד גבוהה ומשמש אולפנים ש"קורעים לציוד את הצורה". אבל מיועד גם לאודיופילים שלא מחפשים הנחות ועיגולי פינות במוסיקה אלא רוצים לקבל את כל המידע שנמצא בקבצי המוסיקה שלהם.
הוא גם יכול לשמש כפרה ראוי עד שיהיה לך תקציב לפרה נפרד.
יש לו גם שתי כניסות אנלוגיות אם תרצה לחבר מקורות נוספים, מה שאין ברוב הממירים עם הווליום שמתפקדים כפרה.
 

מי היבואן
 
לא יודע אם עדיין אקטואלי.
https://www.hometheater.co.il/vt322147.html
בהצלחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור