נגן חנות מומלצת לרכישת CD PLAYER חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא cynicoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cynicoren

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
3
נקודות
3
שלום,

לאחר 4 שנים הדנון 720AE שלי חדל לנגן דיסקים.
בבדיקה שעשיתי באמאזון גרמניה - יש שם מספר נגנים טובים אך הם לא שולחים לארץ, ובזאפ בארץ יש נגנים פחות איכותיים ובמחיר מאוד גבוה.
האם ישנן חנויות ברשת בהן ניתן לרכוש נגני CD בזול עם התאמה לרשת החשמל בישראל? מה לגבי רכישה מאמאזון UK או ארה"ב?

תודה
 

תנסה ב ebay.

אריה
 
אני חושב שבזאפ מחיר לא מעודכן, צריכים לחלק בחינם
 
אני חושב שבזאפ מחיר לא מעודכן, צריכים לחלק בחינם
חחח... בצד ימין למעלה יש כפתור קישור לחנויות ויבואנים
 

אם היית מרוצה מהדנון, אתה בטוח שהכי כדאי זה להחליף אותו? אולי עדיף לתקן, ולפחות לדעת מה התקלה. "חדל לנגן דיסקים" זה תיאור כללי מדי.
 
אם היית מרוצה מהדנון, אתה בטוח שהכי כדאי זה להחליף אותו? אולי עדיף לתקן, ולפחות לדעת מה התקלה. "חדל לנגן דיסקים" זה תיאור כללי מדי.

לשמחתי ניקיתי עם אוויר דחוס וזה עבד. מה שקרה הוא שהוא יודע אם יש או אין דיסק, אך הוא לא הצליח לקרוא אף דיסק (הראה בזמן הניגון 00:00) עד שניקיתי אותו. יש לו מזמן בעיה עם הדלת, ונראה לי שמזמן לא מתקנים מכשירים כאלו, בטח לא באזור באר-שבע.
אני חושב לרכוש עוד אחד בכ"ז לגיבוי.
 
מוזר שלאחר 4 שנים הסי די שלך הפסיק לנגן!
יש לי נגן ימאהה מ2001 שבועט כמו מהיום
שנקנה.
לך על ימאהה יש להם נגנים מעולים,איכותיים
מאד,ומחזיקים הרבה יותר מ4 שנים.
 

לנקות תמסילה עם אלכוהול היטב
ואת מסגרת הדלת,ולאחר מכן טיפונת גריז
לבן לכל האורך,זה עובד ברוב המקרים.
 
לדעתי חבל לקנות חדש אם אפשר לתקן. במקרה הכי גרוע זה יסתכם בהחלפת רצוע של מנגנון פתיחת המגירה והפיק-אף בעלות של 200-300ש"ח.
 
לשמחתי ניקיתי עם אוויר דחוס וזה עבד. מה שקרה הוא שהוא יודע אם יש או אין דיסק, אך הוא לא הצליח לקרוא אף דיסק (הראה בזמן הניגון 00:00) עד שניקיתי אותו. יש לו מזמן בעיה עם הדלת, ונראה לי שמזמן לא מתקנים מכשירים כאלו, בטח לא באזור באר-שבע.
אני חושב לרכוש עוד אחד בכ"ז לגיבוי.
מתקנים, ודאי אם המכשיר רק בן 4 שזה חדש יחסית. אבל אני לא מכיר טכנאי באזור ב"ש. בעיה בדלת זה כמעט תמיד עניין של גומיה, שאתה יכול גם להחליף לבד אם יש לך ידיים סבירות+. צריך רק להשיג את הגומיה המתאימה.
 

הדנון שלך עולה 1890 ש״ח ״רשמי״ בארץ. יותר זול מזה?
 
הדנון שלך עולה 1890 ש״ח ״רשמי״ בארץ. יותר זול מזה?

אם אפשר בבקשה. קניתי אותו בכ 200 אירו כשאמאזון גרמניה עוד שלחו כאלו לארץ.
 

סליחה על השאלה, אבל בשביל מה זה טוב בשנת 2020? עם קצת מאמץ אתה יכול לגבות או להוריד את כל האוסף שלך באיכות CD ולהתקדם לסטרימר איכותי. גם לא מבין איך אפשר להיות מוגבל להאזנה לדיסק בודד בכל פעם. אני מקווה שאתה לא מתעקש על CD מתוך מחשבה שאיכות של CD טובה יותר מאיכות של FLAC באיכות CD...
 
אנחנו כנראה מוגבלים , לצערנו לא יכולים להאזין בו זמנית ליותר מדיסק או תקליט אחד בכל האזנה.
 
מסכים עם הגיון הסרקזם בפוסט שמעלי. חלק מהחוויה שבשמיעת תקליט ויניל קשור לטעמי גם ב"טקס" הנילווה. דיסק הוא שלב אחד נוסף במעלה הסולם שבקצהו קצת שיממון עם המוסיקה הזמינה הזו בהעברת אצבע על מסך מגע כלשהו.
 

חחחחחחחחחחח
ובכלל מה החתיכת פלסטיק וחתיכות נייר עטיפה מסביב, איפה נראה אותם בFLAC...
 
אתה רוצה קישור למכשיר או ליותר זול ?
לקצת יותר זול בבקשה.

EB1000 - כמו שכתבו לפני, בלי דיסק זה לא אלבום עבורי. כבר יש לי את הכל כקבצים לגיבוי (יותר מ 700 דיסקים בעיקר מטאל), אבל בלי האריזה הפיזית שממנה נובעת המסגרת המנטלית של האזנה לאלבום (CD, תקליט או קלטת),אין בזה פנטזיה וזה לא מושך אותי. כשיש הצע אינסופי של מוזיקה, ובכן , זה כמו טינדר.
מעבר לזה בניתי אוסף משך 27 שנה, אני רוצה להנות ממנו כמות שהוא (כל עוד אפשר).
 

לקצת יותר זול בבקשה.

EB1000 - כמו שכתבו לפני, בלי דיסק זה לא אלבום עבורי. כבר יש לי את הכל כקבצים לגיבוי (יותר מ 700 דיסקים בעיקר מטאל), אבל בלי האריזה הפיזית שממנה נובעת המסגרת המנטלית של האזנה לאלבום (CD, תקליט או קלטת),אין בזה פנטזיה וזה לא מושך אותי. כשיש הצע אינסופי של מוזיקה, ובכן , זה כמו טינדר.
מעבר לזה בניתי אוסף משך 27 שנה, אני רוצה להנות ממנו כמות שהוא (כל עוד אפשר).

אני מבין את מה שאתה אומר, אילו היה נאמר על תקליט ויניל. דיסק פחות מתחבר לי לאלבום. אגב הכי קרוב שאפשר להגיע לתחושה של אלבום דיגיטאלי, זה עם סטרימר שתומך ב ROON ומנוי ROON. אז אתה יכול להשתמש במכשיר נייד כמו טבלט או טלפון ולדפדף בחוברת וירטואלית של האלבום. כמובן שזה לא אותו הדבר. מצד שני, יש לי 20 אלף אלבומים דיגיטאליים, ומתוכם יש אולי 10 אלבומים שאני מסוגל לשמוע מהתחלה ועד הסוף. בכל השאר אני מעביר שירים או מעדיף לשמוא שירים שאני אוהב מפלייליסט מוכן מראש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור