חיסרון VGA בטלוויזיות PHILIPS

  • פותח הנושא פותח הנושא tomer
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomer

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

רציתי לדעת איך מתגברים על החיסרון בכניסת VGA (שאין...) בטלוויזיות PHILIPS (אני שוקל לקנות את אחד מדגמי LCD של החברה).
ברשותי שני לפטופים, שניהם בעלי יציאת VGA אך ללא יציאת DVI.

מה אני יכול לעשות על מנת לחבר את אחד ממחשבי הללו לטלוויזיה חסרת הVGA? ועדיין לראות באיכות גבוהה?

והאם אין לטלוויזיות PHILIPS,
NATIVE RATE ?

תודה רבה!
 

גם מתאם VGA ל-DVI ומשם ל-HDMI לא יעזור כי המסך לא ידע לקבל אות וידאו אנלוגי בכניסת HDMI
לחלק מדגמי פיליפס ישנה תמיכה ב- Native Rate
אם יש לך יציאת TV OUT S-VIDEO במחשבים, תוכל לחבר דרכה, אבל אז האות לא יהיה באיכות גבוהה.
 
אז אין פתרון? מי שעיקר שעיקר שימושו הוא מחשב - במקרה שלי 90 אחוז, פשוט לא ייקנה פיליפס?
איך זה יכול להיות שחברה כמו פיליפיס....

תודה רבה על התגובה.
 
כנראה היו להם שיקולים משלהם... אכן בעיה עבור מחשבים עם חיבור VGA
 

לחלק ממחשבים הניידים שאני מכיר יש תחת עגינה עם יציאות DVI
 
הבעיה עם חיבור תחנות עגינה היא שבחלקן, ה-DVI מוציא אות אנלוגי (DVI-I) ולא דיגיטלי (DVI-D), מה שלא עוזר לנו במקרה של חיבור ל-HDMI (שלא מזהה אנלוגי).
 
תודה רבה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור