חייב תשובה דחופה - רכישת טלוויזיה בגודל 32" עם USB

  • פותח הנושא פותח הנושא dagan12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dagan12

אוהב את התחום
הודעות
166
מעורבות
2
נקודות
18
אני חייב תשובה דחופה לגבי המלצה לטלוויזיה 32 אינץ' בסכום של בין 1000 ל-3000 שקל
שיתאים למגבר nad c316bee ושיהיה באיכות תמונה וקול הכי טוב שאפשר.
אני רוצה שיהיה לו גם חיבור usb.
אני רוצה לדעת איך אני מחבר מהמגבר שלי שני רמקולים פלוס סאב וופר פלוס פלוס dvd פלוס טלוויזיה.
 

למה אף אחד לא מגיב? אני חייב עזרה דחופה.
אני רוצה מחר בבוקר ללכת לבדוק דגמים וחיב המלצות לבדיקה.
 
זה לא צ'ט אלא פורום, לא מגיבים כאן שניה אחרי שלחצת, קצת סבלנות בבקשה.
אתה מתכנן לנגנן סרטים עם כתוביות בעברית דרך ה-USB?
 
ההבדלים בין מסך 32 ב-1000 ש"ח למסך 32 ב-3000 ש"ח הם אדירים. קודם כל איכות התמונה שתקבל ממסך ב-3000 ש"ח גבוהה לאין ערוך ממסך ב-1000 ש"ח שסביר להניח יראה בינוני מינוס.

לגבי הטכנולוגיה והפיצ'רים. רוב המסכים חולקים את אותם יתרונות. לכולם למשל יש כניסת usb.
את המסך אתה מחבר לממיר ב-hdmi. את הממיר אתה מחבר למגבר ב-rca.
 

ההבדלים בין מסך 32 ב-1000 ש"ח למסך 32 ב-3000 ש"ח הם אדירים. קודם כל איכות התמונה שתקבל ממסך ב-3000 ש"ח גבוהה לאין ערוך ממסך ב-1000 ש"ח שסביר להניח יראה בינוני מינוס.

לגבי הטכנולוגיה והפיצ'רים. רוב המסכים חולקים את אותם יתרונות. לכולם למשל יש כניסת usb.
את המסך אתה מחבר לממיר ב-hdmi. את הממיר אתה מחבר למגבר ב-rca.

אהה סבבה
אני מתכוון לראות בכתוביות בעברית.
אני מתכוון לראות בערך 50 אחוז ממיר 50 אחוז סרטים.
ויש לי חדר של בערך 3.5. מטר מרחק צפיה.
איך אני מחבר גם dvd גם שני רמקולים גם סאב וופר גם טלוויזיה וגם ממיר למגבר nad c316bee ?
 
נערך לאחרונה ב:
יש לך כניסות RCA מאחור במגבר. חוץ מכניסת הפטיפון (Phono) שאר הכניסות זהות (CD / TAPE / AUX וכו') ואתה יכול לחבר אליהן את נגן ה- DVD, ממיר וטלוויזיה.
האם הסאב כולל גם מגבר פנימי?
 
יש לך כניסות RCA מאחור במגבר. חוץ מכניסת הפטיפון (Phono) שאר הכניסות זהות (CD / TAPE / AUX וכו') ואתה יכול לחבר אליהן את נגן ה- DVD, ממיר וטלוויזיה.
האם הסאב כולל גם מגבר פנימי?

הסאב לא כולל מגבר פנימי.
לא הבנתי מה לחבר לאן.
 

יש במכשירים הללו (למשל DVD) יציאת אודיו של אדום ולבן, אתה צריך לחבר אותה לאחת מכניסות האדום לבן במגבר (חוץ מכניסת פטיפון).
האם יש למגבר יציאות לזוג רמקולים שני? במקרה הזה יהיה כתוב רמקול A+B
 
יש במכשירים הללו (למשל DVD) יציאת אודיו של אדום ולבן, אתה צריך לחבר אותה לאחת מכניסות האדום לבן במגבר (חוץ מכניסת פטיפון).
האם יש למגבר יציאות לזוג רמקולים שני? במקרה הזה יהיה כתוב רמקול A+B


איזה טלוויזיה מומלץ לי לקנות?
 
בבקשה תעזרו לי.
 

יום כיפור .
 
נו ו? אני בכל זאת צריך עזרה.

למה אף אחד לא ממליץ לי על טלוויזיה?
לא ביקשתי ממכם הרבה.
 
נערך לאחרונה ב:
הטלויזיה הכי חכמה היא של סמסונג , הייתי לוקח את דגם F5500
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=852123
 

מה מיוחד בא? מה יש בא שאין באחרים?
מה זאת אומרת טלוויזיה חכמה? מה יותר טוב בטלוויזיה חכמה מטלוויזיה רגילה?
 
יש לה מעבד 2 ליבות , אפליקציות בעברית , חיבור אינטרנט אלחוטי , חיבורי USB , ממיר עידן+ , ניגון סרטים מהרשת , עברית מלאה , 100 הרץ . מה עוד צריך ?
 
מה זאת אומרת חיבור לאינטרנט ואפליקציות בטלוויזיה?
צריך לחבר כבל או להתחבר לאחת מספקיות האינטרנט?
באמת שווה להשקיעה בטלוויזיה חכמה ולא להשקיעה הכל באיכות צפייה וקול?
 

נערך לאחרונה ב:
יש לה חיבור אלחוטי , אתה מתחבר לראוטר כמו מחשב נייד . יש לה אפליקציות כמו בטלפון .
כל הטלויזיות הטובות הם גם חכמות , זה לא אחד על חשבון השני .
 
לא הבנתי מה זה ראוטר? זה יכול להתחבר לכל רשת? wi-fi מתחבר לכל רשת ( גם בזק, גם הוט ועוד...).
 
אין לך אינטרנט wifi בבית ?
 

בדירה איפה שהטלוויזיה תהיה יש שקע אבל אין בכלל אינטרנט . בבית של ההורים שנמצא 200 מטר יש 012 של הוט
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור