LCD חייב המלצה לטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא tamir_ye
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tamir_ye

אוהב את התחום
הודעות
59
מעורבות
0
נקודות
0
פעם שעברה לא עזרו לי ואני מקווה שעכשיו מישהו יעזור לי.
אני צריך טלוויזיה בתקציב עד 3000 שקל. מרחק צפייה מטר וחצי.
שימושים:
60% בערך xbox 360 והשאר שידורים רגילים של hot.
אני חייב המלצות לכמה דגמים שכדאי לי לקנות.
 

אני משער שמסך 32" זה מה שאתה מחפש,אכן?
 
כן.. ובגלל שלפעמים אני יושב אפילו פחות ממטר מהטלוויזיה אז אני מאמין שיותר גדול מ-32 יהיה לא נוח נכון?
 
ככל שעולים ברמת איכות התמונה,הגודל אינו מהווה בעיה,למרות שלמרחק
שציינת אכן 32" יכול הספיק. {זה לא יותר מידי}

דגמים:LG בדוק את 50FR
סמסונג 550
סוני 5500 למרות שבסדרות הגבוהות שלהם יש שיפור מאוד משמעותי באיכות התמונה
בדוק גם את טושיבה ופנסוניק.

יש סקירות כאן באתר,קראת אותם?
 

אני יעבור על הסקירות.. היטאצ'י גם טלוויזיה טובה?
 
בסקירות אין שום טלוויזיה שיכולה לעניין אותי. רובן גדולות מ-32 או יקרות מדי..
 
ראיתי בעבר כמה דגמים של היטאצ'י,לא זוכר שאהבתי.
כמובן שזה עניין לבדיקה.
 

לגבי טושיבה TOSHIBA 32AV550 טובה? ראיתי שיצא לה דגם חדש יותר..
 
עוד שאלה: האם כדאי לי להשקיע עוד ב-37 אינץ'?
 
בוודאי,ככל שהמסך גדול יותר חוויית הצפייה תואמת לגודל.
 

החלטתי לרדת מה-37.. אז איזה 32 כדאי לי לקנות? hitachi, toshiba או סמסונג? חשוב לי שהאיכות של השידורי SD יהיו גם ברמה גבוהה ולא רק ה-HD..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור