חייב את עזרתכם, איכות שידור טלוויזיה על מסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא tutim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tutim

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי טלויזיה שארפ 32 מבסט ביי.

בקיצר, הרכבתי אותה וכיילתי. אבל היא על הפנים.
לא מוצאת חן בעיניי בכלל.

התקשרתי לבסט ביי לחנות אך הוא לא מעוניין שאחזיר אותה.

הוא אומר לי שזה דרך שרות לקוחות. האמת שלפני כמה ימים קניתי את הL.G אך לא הייתי

מרוצה ממנה והחזרתי אותה.

היום לקחתי את השארפ. והרכבתי אותה כמו שאמרתי לכם אך אני בכלל לא מרוצה ממנה.

מה עושים במצב כזה?

האם יש לי זכות להחליף אותה (לא עברו שבועיים מהמסך הראשון)?

תודה לעוזרים.
 

זה כבר יותר בעיה אם קנית ואתה רוצה להחזיר.
ביטול עסקה אפשרי לדעתי רק אם היא עסקת רוכלות / טלפונית.

ממה אתה לא מרוצה? עושה רושם שלא היית מרוצה מתמונת שני המסכים, האם זה רק בשידורי טלוויזיה?
 
תודה על תשובתך.

כן בשידורי טלויזיה, ויש לי ממיר של יס



תודה רבה
 
יכול להיות שיש לך בעיה כללית עם איכות הצגת תכני טלוויזיה על מסכי LCD...
צפית בדגמים אלו בשידורי טלוויזיה בחנות?

איך איכות הצפיה ב-DVD או סרטי HD?
 

כן צפיתי, הבעיה שיש שם על הקיר מלא טלויזיות וזה מבלבל אותך.

האיכות בסדר ב DVD , ואיך אני יכול לצפות בסרטי HD? אפשר טיפה פרוט על זה?

תודה רבה
 
האם אתה מבחין בהבדלי איכות בין הערוצים השונים? ערוץ 10 אמור להראות טוב יותר, כך גם חלק מערוצי הסרטים.

סרטי HD, במקרה שלך זה לחבר את המחשב למסך ולהוריד קטע הדגמה High Definition מאתר כמו זה http://www.highdefforum.com/showthread.php?t=6537
 
תודה רבה על עזרתך,

את מה אני אמור להוריד? 720 או 1080p

תודה רבהה
 

אתה יכול את שניהם, במקרה שלך יספיק גם 720P
 
מאיזה מסך של LG לא הייתה מרוצה אם מותר לדעת
אולי זה יעזור לי בהחלטה שלי

תודה
 
תודה לעוזרים.
אני עכשיו מוריד ואנסה זאת.


בקשר למסך L.G, הדגם הוא : 32lc51

תודה רבה
 

חברים אז ככה,

אחרי וויכוח איתם, והאמת יש משהו בדברים שלם (שלא מחזירים מפעמים)
הדענו להסכמה שאו שאני אשאיר את השארפ WD1E או לקחת סוני 32U300

מה עדיפה יותר??
 
יכול להיות שאתה מתאכזב מהאיכות הכללית של הצגת שידורי טלוויזיה על מסכי LCD, במקרה הזה שינוי דגם לא ממש יעזור.
 
תודה על תשובתך

ואיך הסוני 32U3000? היא יותר טובה? פחות טובה? מהשארפ???


תודה רבה
 

הן די מקבילות.
יש גם ענין של טעם אישי - איזה תמונה אתה אוהב יותר, זה משהו שצריך לראות אותו בעיניים.
 
סבבה,
תודה רבה לך על עזרתך הנדיבה.

אני אחשוב עם עצמי מה לקחת.

נ,ב. אחריות של שארפ זה עוד 9 שנים על המסך, מה זה בידיוק כולל??


תודה רבה
 
אם אני זוכר נכון, זה אומר שנה אחריות על כל המסך ואח"כ שאר השנים הם על הפנל עצמו (שזה לב המסך) ולא על האלקטרוניקה מסביב.
 

שוב תודה לך,

אך האם זה כולל פיקסלים שרופים??? מצטער שאני משגע אותך

תודה רבה לך
 
תבקש את ה32P3000 במקום.
ואם זה אחריות של ישפאר אז זה כולל פיקסלים שרופים, ישר מהראשון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור