רכשתי טלויזיה שארפ 32 מבסט ביי.
בקיצר, הרכבתי אותה וכיילתי. אבל היא על הפנים.
לא מוצאת חן בעיניי בכלל.
התקשרתי לבסט ביי לחנות אך הוא לא מעוניין שאחזיר אותה.
הוא אומר לי שזה דרך שרות לקוחות. האמת שלפני כמה ימים קניתי את הL.G אך לא הייתי
מרוצה ממנה והחזרתי אותה.
היום לקחתי את השארפ. והרכבתי אותה כמו שאמרתי לכם אך אני בכלל לא מרוצה ממנה.
מה עושים במצב כזה?
האם יש לי זכות להחליף אותה (לא עברו שבועיים מהמסך הראשון)?
תודה לעוזרים.
בקיצר, הרכבתי אותה וכיילתי. אבל היא על הפנים.
לא מוצאת חן בעיניי בכלל.
התקשרתי לבסט ביי לחנות אך הוא לא מעוניין שאחזיר אותה.
הוא אומר לי שזה דרך שרות לקוחות. האמת שלפני כמה ימים קניתי את הL.G אך לא הייתי
מרוצה ממנה והחזרתי אותה.
היום לקחתי את השארפ. והרכבתי אותה כמו שאמרתי לכם אך אני בכלל לא מרוצה ממנה.
מה עושים במצב כזה?
האם יש לי זכות להחליף אותה (לא עברו שבועיים מהמסך הראשון)?
תודה לעוזרים.