חיברתי את המחשב לטלוזיה אבל אני לא מרוצה מהאיכות

  • פותח הנושא פותח הנושא ASAFF
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ASAFF

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את הטלוזיה סמסונג 450 עכשיו חברתי את זה למחשב קבל HDMI TO DVI

עכשיו יש לי מספר שאלות כי האיכות לא משהו כיאלו רואים טוב בלי נקקודות אבל מעט חשוך אבל לא חד

קניתי קבל ב50 ש"ח 3 מטר וחיברתי אותו ליצאה HDMI הראשונה יש 3 אחד בצד הטלוזיה ו2 מאחור ,עם היתי מחבר לשני זה היה תורם במשהו ?

לגבי רזולאציה המסך מוגד 786-1024 זה המסך מחשב

ואני רוצה שהרזולציה של החיבור למחשב תהיה גבוהה יותר אולי זה יתרום אבל שאני שם 1024 -1280 הכי גבוהה אז זה מאבד פרפורציות ונחתך

תודה למגיבים
 

1. תחבר לכניסת HDMI מס' 2 במסך ותבחר במצב NR בתפריט יחסי תמונה.
2. רזולוציה צריכה להיות על 1366X768
 
מעט הסתבכתי

1. תחבר לכניסת HDMI מס' 2 במסך ותבחר במצב NR בתפריט יחסי תמונה.
2. רזולוציה צריכה להיות על 1366X768

אוקי החיבור סבבה עכשיו איפה אני משנה את זה למצבב NR ,מצב זה יופיע לי רק בחיבור ליציאה 2 ?
כי אני לא מוצא את זה אשמח לקבל כיוון :)
אבל הרזולציה במסך מחשב שלי הכי גובה 1280
איפה נמצא תפריט יחס תמונה לא מצאתי

אפשר לעשות 2 מסכים שכול אחד היה מוגד ברזולציה שונה

תודה
 
נערך לאחרונה ב:
זה אמור להיות קרוי JUST SCAN.
תקרא בחוברת הוראות היכן נמצא תפריט יחס תמונה.

לגבי שני מסכים שונים, זה צריך להיות בהגדרות כרטיס מסך (דרייברים) במחשב שלך, אתה אמור לבחור במצב EXTENDED בו מסך הטלויזיה מהווה הארכה של מסך המחשב.

תקרא מדריך: חיבור מחשב למסך
 

Digtal NR ?

זה נקרא Digtal NR ? עם כן זה על AUTO

ולא הבנתי אני צריל להוריד דרייבר לכרטיס מסך בשביל 1366X768

הארכה של שני מסכים אני יודע



תודה
 
אתה מדבר על משהו אחר והוא הורדת רעש דיגיטלית בתמונה.
אני מדבר על מצב JUST SCAN בתפריט ASPECT RATIO שכולל למשל 16:9 - 4:3
במדריך מוסבר מה עושים כאשר כרטיס המסך במחשב לא מזהה את הרזולוציה, אני מקווה שיש לך כרטיס מסך מדגם עדכני.
 
אוקי מצאתי

מצאתי תודה רבה לך

חיבור הכבל ליציאה השנייה ישפר משתעותית את האיכות ?
 

אמור לשפר
 
סבבה תודה אני צריך אפשר לחפש משהו שיוריד את הטלוזיה

לגבי הכרטיס מסךך אז יש לי ASUS EN 8600 GT

יכול להגיע לרזולציה 1366?
 
אין סיבה מדוע הוא לא יוכל להגיע לרזולוציה זו.
מה פירוש "שיוריד את הטלויזיה"?
 

אוקי כי החיבורים מאחורה הטלזיה על הקיר :)
אתה יודע אם צריך להוריד דרייבר לכרטיס מסך

כי כרגע הגי גבוה 768-1280
 
מומלץ לעדגן לדרייבר החדש ביותר.
 
אוקי תודה לך

רק חשוב לדעת איך לעדכן כרטיס מסך כי הרבה אומרים שצריך לעדכן במדויק כי זה עלול להרוס
אני יברר תודה על העזרה
 

חיבור DVD למסך LCD פיליפס ע"י כבל קומפוננט-דחוף

קניתי מסך LCD של פיליפס שיש לו כניסות קומפוננט,חיברתי את ה DVD (לפי הצבעים אדום כחול ירוק )ע"י כבל קומפוננט מהיציאה של ה DVD לכניסה של המסך (גם שם לפי הצבעים)הגדרתי ב DVD יציאת קומפוננט אבל אין תמונה בשום ערוץ,לא AV1 לא AV2 ולא בשום ערוץ,אני שם תקליטורים ואין קול ואין תמונה בשום ערוץ,רק שאני מוציא את הכבל הירוק מה DVD ומחבר אותו ביציאה אחרת (צבע צהוב)אז רואים ושומעים אבל התמונה ורודה וכל המסך ורוד(שומעים טוב).כלומר מאחורי ה DVD מחובר ביציאה כבל קומפוננט אדום לאדום ,כחול לכחול אבל הירוק מחובר לצהוב (כי לרגיל לא רואים כלום)מדוע אני לא רואה שהחיבורים רגילים ? מבקש עזרה דחוף.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור