חיבור wii ו - DVD לטלויזית led של פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא דפנה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דפנה

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי טלויזיה 55״ של פיליפס מסך led והמתקנים חיבר עם כבל htmi את הממיר של yes עם ה vod. המתקינים אמר שכדי לחבר גם את ה wii צריך מתאם 21rc וכדי לחבר את ה DVD צריך כבל קומפוננט.
במה מדובר? מה באמת צריך לקנות כדי לחבר? כמה כל אחד מהם עולה?
 

מתקינים אמר להרים ידיים....

בשביל לחבר את הWII מספיק לחבר את הכבל המקורי של הקונסולה לכניסה במסך.
את הDVD אכן רצוי לחבר לחיבור הקומפוננט...

מהו הדגם המדויק של המסך?

עלות הכבלים כ50 ש"ח...
 
תודה. טלויזית led של פיליפס דגם 5507 תלת מימד וsmart tv.
 
דפנה טלויזיה מעולה!!!

ראיתי בעקורות על המכשיר באתרים מקצועיים מחו"ל- הם נתנו ציון 5 כוכבים- שזה הכי גבוה בדירוג שלהם.
תתחדשו... בברכה...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור