משהו מוזר קרה
בערב יום השואה המערכת הדיגיטלית שמסטרימה מוזיקה מ audiravana+tidal ממאק מיני שמחוברת לדאק בכבל usb,
נשמע יותר טוב כאילו שיפרתי משהו בחשמל.
הבנתי שיש חוליה חלשה אבל איפה בדיוק.
אני תמיד סקפטי עד כמה ציוד התקשורת משפר אבל אני לא פוסל.
הספק הלינארי של ה LHY מחשמל ראוטר של בזק וסוויץ פשוט של Netgear
מחובר למפצל ישראלי רגיל שמחובר ישירות על אותו קו חשמל כמו שאר במערכת
הפעם חיברתי את הספק למפצל connected fidelity six star עם כבל קומקום פשוט
שאר המערכת גם מחוברת ל six star שהוא עצמו מחובר לקיר עם כבל Kondo Avocado
זה שוב פעם מאשר לי שהרכיב הכי קריטי בכל החשמלידה הזאת זה הכבל שמחשמל את המפצל מהנקודה בקיר.
לא חשבתי שספק לינארי וציוד תקשורת ייתנו כזה שיפור מורגש מכבל חשמל איכותי,
אפילו עם הכבל הקומקום מהספק ומפצל בשרשרת שאותו גם החליף בהמשך.