חיבור switch ל- LPSU

  • פותח הנושא פותח הנושא rainbird
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rainbird

אוהב את התחום
הודעות
262
מעורבות
52
נקודות
28
הי

משתמש ב- switch פשוט של TPLINK שמחובר לפילטר חשמל של FISCH עם ספק ממותג רגיל.
האם יש טעם לחבר את ה- switch לספק לינארי על מנת לקבל שיפור בסאונד?

תודה
 

לדעתי לא
במקום להשקיע במוצר כאילו אודיפילי, אם מפריע לך סוויטץ, תעביר כבל רשת נוסף למערכת
 
ה switch לא מפריע לי אלא משמש כפילטר היות והכבל רשת מגיע מהראוטר ( שמחובר בכלל לחשמל מחוץ לדירה). מה switch יוצא כבל רשת נוסף סטרימר.
 
כל מערכת תרוויח מחשמל שקט יותר.
אם יש לך אפשרות, לפני שאתה רץ ורוכש ספק חדש, נסה להשאיל אחד ולבדוק את מידת ההשפעה אצלך.
 

אני הוספתי ספק לינארי לסוויץ כמו שלך , ובהחלט היה הבדל שמיע . שיפור נוסף היה להלחים את החוט ישר למעגל של הסוויץ.
 
משהו מוזר קרה

בערב יום השואה המערכת הדיגיטלית שמסטרימה מוזיקה מ audiravana+tidal ממאק מיני שמחוברת לדאק בכבל usb,
נשמע יותר טוב כאילו שיפרתי משהו בחשמל.

הבנתי שיש חוליה חלשה אבל איפה בדיוק.
אני תמיד סקפטי עד כמה ציוד התקשורת משפר אבל אני לא פוסל.

הספק הלינארי של ה LHY מחשמל ראוטר של בזק וסוויץ פשוט של Netgear
מחובר למפצל ישראלי רגיל שמחובר ישירות על אותו קו חשמל כמו שאר במערכת

הפעם חיברתי את הספק למפצל connected fidelity six star עם כבל קומקום פשוט
שאר המערכת גם מחוברת ל six star שהוא עצמו מחובר לקיר עם כבל Kondo Avocado

זה שוב פעם מאשר לי שהרכיב הכי קריטי בכל החשמלידה הזאת זה הכבל שמחשמל את המפצל מהנקודה בקיר.


לא חשבתי שספק לינארי וציוד תקשורת ייתנו כזה שיפור מורגש מכבל חשמל איכותי,
אפילו עם הכבל הקומקום מהספק ומפצל בשרשרת שאותו גם החליף בהמשך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור