חיבור SCART

  • פותח הנושא פותח הנושא drororp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

drororp

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחבר את הממיר של יס ומסך הטלוויזיה בחיבור SCART.

איך אני יודע שהאיכות שעוברת היא של RGB ולא איכות נמוכה יותר.
האם זה תלוי בכבל?
האם זה תלוי באיכות שהממיר מעביר במעבר של SCART?
האם זה תלוי באיכות שהטלוויזיה מקבלת? אם כן איך אני מוודא שזו האיכות הכי גבוה לכבל SCART?

האם לא עדיף בסופו של דבר לחבר SCART לממיר ו RGB ל טלוויזיה?
(טלוויזיה = פלזמה של LG)

תודה
 

דפדף בפורום,

לפני כמה שבועות פתחתי בדיון על מה שאתה שואל
 
מאחר והסקארט מעביר גם אות פשוט של קומפוזיט, כל שעליך לעשות זה לשחק עם ההגדרה
בין קומפוזיט לבין RGB ותוכל לראות את ההבדלים מיד במקום.
בקומפוזיט הכיתוב יהיה fuzzy משהו ואילו ב RGB הוא יהיה נקי יותר.
אם לא תראה הבדל עם מעבר בין פונקציה לפונקציה - אין לך FULL SCART.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור