חיבור SCART-SVIDEO בסמסונג A450

  • פותח הנושא פותח הנושא Yariv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yariv

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
לפני יומיים רכשתי טלוויזית LCD SAMAUNG A450.
בנוסף קניתי כבל מושקע SCART - SVIDEO + 2 AUDIO מוזהב מאופיסדיפו (125 ש"ח).
הבעיה היא שהטלויזיה לא קולטת את שום אות מהממיר של HOT בחיבור הזה. גם כשאני על ערוץ SVIDEO הטלויזיה מציגה "אין אות". הטכנאי שהתקין לי את הטלויזיה מלמל משהו על כבל לא מתאים ומיהר להסתלק. כשחזרתי לחנות שבה קניתי המוכר ניסה להסביר לי שעדיף חיבור RCA פשוט ושהוא עדיף על SVIDEO (מה שנראה לי לא נכון בעליל). בנוסף הוא המליץ לי על כבל של SCART ל -COMPONENET וכשאמרתי לו שאין כבל כזה ללא TRANSCODER הוא טען שיש כבל כזה ואפילו לו יש בבית. מוכר אמר ש"חיבור SVIDEO בטלויזיה הזו הוא נחות בשידורי טלויזיה ומשתמשי בו למשחקים". סוף ציטוט.
בקיצור, מכל ההתחמקויות של הטכנאי והמוכרים אני מבין שיש בעיה בדגם הזה.
האם מישהו מכיר בעיה של חיבור SCART-SVIDEO בדגם הזה?
האם מישהו כן מחובר בדגם הזה באותו חיבור שציינתי?
אודה לכם על עזרתכם בנושא.
 

אולי הבעיה בכלל בממיר, לא כל הממירים מסוגלים להוציא אות S-VIDEO.
כבל סקארט אל קומפוננט לא יעבוד.
 
שאלה נוספת - DVD שקורא HD דרך USB

תודה ליאור.
אני אבדוק באמת עם ממיר אחר או DVD וכדומה. אך האם לא ידועה בעיה בנושא זה בדגם הזה?
שאלה אחרת, אני רוצה לקנות DVD עם חיבור USB שיקרא סרטים ב HD שאני מעביר מהמחשב.
מה צריך להקפיד שיהיה בDVD? האם זה מה שנקרא "מוכנות לשידורי 1080P/1080I"?
אם אתה מכיר דגם טוב אשמח לשמוע עליו.
 
לא יודוע לי על בעיית בכניסת S-VIDEO בדגם הזה.
לגבי DVD, נראה לי שדגם DV-410 של פיוניר יתאים לך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור