חיבור SCARLET לחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא omriykl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omriykl

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב, בעבר חיברתי את הטלוויזה SCARLET 32 שלי למחשב בעזרת כבל VGA רגיל וקיבלתי תמונה מעולה. קניתי כבל HDMI לחיבור במקביל גם של המסך וגם של הטלוויזיה אך אני לא מצליח לקבל תמונה טובה משום מה.. דבר ראשון, כאשר אני מנסה להגדיר חיבור של המסך וגם של הטלוויזיה אני לא מקבל אפשרות לקבוע רזולוציה גבוהה מ- 1280 על 769 במקביל לרזולוציה של 1280 על 1024 של המסך. דבר שני, כאשר אני מגדיר תצוגה אחת של הטלוויזיה אני אומנם מקבל אפשרות ל- 1360 על 768, אבל התמונה שמתקבלת לא הכי חדה.. הבנתי שיש איזה הגדרה בטלוויזיה שאמורה לעשות את זה יותר חד ואכן שחיברתי ל- VGA מצאתי משהו כזה וזה באמת הפך חד יותר. משום מה בחיבור HD, כאשר אני נכנס לתפריט הטלוויזיה האפשרות של SCREEN ששם מצאתי את ההגדרה שעשתה את התמונה חדה יותר, לא פעילה ואי אפשר ללחוץ עליה.
דבר אחרון, איך שחיברתי את הטלוויזיה התחלתי לשמוע רעשים מוזרים בטלוויזיה, כאילו הוא מנסה לקלוט סאונד מהכבל אבל כמובן שאין סאונד כי זה מחובר לכרטיס מסך.. איך אני מבטל את ניסיון קליטת הסאונד הזה מבלי לבטל את הסאונד הכולל של הטלוויזיה?

תודה מראש,
עומרי.
 

באיזה כרטיס מסך מדובר? האם עדכנת לדרייברים אחרונים?
 
זה קורה בכל כניסות ה- HDMI במסך?
 

יש משהו שאני יכול לעשות? אולי איזו תוכנה?
 
הרעשים לא קשורים לתוכנה, אלא אם כרטיס המסך שלך מסוגל להוציא אודיו דרך יציאת HDMI שלו, במקרה הזה צריך לנטרל את הדרייבר אודיו.
 


קראתי, כן. כתבתי בהודעה הראשונה הכל.
 

אין לאף אחד תשובה בשבילי?
 
ב- 1360X768 אתה אמור לקבל אפשרות ל- NR... לא יודע מה לומר לך.
 
טוב ניסיתי כמה דברים ואלה המסקנות:
באפשרויות של הדריבר, כאשר אני בוחר ב- 720P אני מקבל רזולוציה של 1280 על 768 ואז אני כן יכול להפעיל את אפשרות ה- just scan. אבל לא רואים הכי יפה, וכאשר אני משנה את הרזולציה ל- 1360 על 768 אני לא מקבל את האפשרות ל- JUST SCAN ובאפשרויות של הדריבר הסוג חיבור משתנה לי ל- none hd. איך אני יכול לגרום לדריבר שכאשר אני בוחר ב- 720P אני אקבל רזולוציה של 1360 ולא 1280? האם זה בגלל כבל ה- HDMI ל- HDMI?
מה עלי לעשות?
 

לא נראה לי שזה קשור לכבל.
כאשר אתה מגדיר 1280X768, התצוגה נמתחת על כל מסך הטלויזיה או מופיעה במרכז, עם שוליים מסביב?
 
לא נראה לי שזה קשור לכבל.
כאשר אתה מגדיר 1280X768, התצוגה נמתחת על כל מסך הטלויזיה או מופיעה במרכז, עם שוליים מסביב?

נמתחת על הכל, בלי שוליים או משהו, אבל רואים לא טוב ממש אפילו שאני מפעיל את ה- just scan
 
זה לא צריך להיות כך, ב- JUST SCAN זה היה אמור להעביר פיקסלים 1:1, כלומר בחלונית.
נראה לי שזה משהו שקשור לכרטיס מסך / הגדרות / דרייברים, חפש בגוגל מידע שקשור לכרטיס הספציפי והתאמה לטלויזיות.
 

אבל האם יש דרך לכפות על הדריבר להגדיר 720p עם רזולוציה של 1360 ולא 1280?
אני די בטוח שאם אצליח לשנות את זה, הכל יעבוד נהדר.
 
הבנתי שרזולוציה של 1360 על 768 זה בעצם 768p ולא 720p. אם כך, מדוע אין לי אפשרות של 768p בדריבר של nvidia?
 
הבנת למה אני מתכוון?
 

אין תקן כזה 768p, אבל צריכה להיות לך אפשרות ל- 1366X768 או 1360X768
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור