LCD חיבור rgb לעומת hdmi בממיר של yes max hd

  • פותח הנושא פותח הנושא tzur2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzur2

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
עקב בעיות בחיבור בין טלויזיה lcd של סוני ולאחר מספר ביקורי טכנאי של yes ואף החלפת ממיר ,הטכנאי חיבר אותי לטלויזיה בחיבור rgb בטענה שזאת אותה איכות שידור.

נראה לי קצת חשוד......

האם מעבר לעובדה שמדובר בחיבור אנלוגי לעומת דיגיטאלי יש הבדל באיכות? אני צריך להתעקש איתם על פיתרון שכולל חיבור hdmi?

תודה מראש לכל העונים.
 

אין הבדל תהומי בין החיבורים - הריי התמונה המשודרת היא דיגיטאלית.
אבל.... רוב הממירים עם חיבור הHDMI מבצעים UPSCALE. זוהי פעולה אשר משפר קמעה את התמונה המוצגת.
עוד נקודה למחשבה, ערוצי HD לא יוצגו על המסך בחיבור אנאלוגי רגיל.
לכן לפי דעתי אם יש לך ממיר HD נסה להיתעקש על פיתרון מבוסס כבל HD, אם אין לך ממיר HD אין יתרון גדול בחיבור דרך כבל HD.
בהצלחה,
ירון
 
יכול להיות שהבעיה היא במסך שלך?
 
האם שדרגת לממיר HD כאשר אין לך מסך HD???

אם כן, מה הטעם בשדרוג?
 

הממיר כמו שכתבתי הוא ממיר hd. (יס מקס היידפינשיין).
אני רואה את ערוצי ה hd בחיבור rgb
הטכנאי טען שיש בעיה חיבור בין הממיר לטלויזיה ולכן היתה מופיעה לי בכל הדלקת טלויזיה ומעבר לערוץ hd מסך שחור עם כיתובית "הגנת העתקה נכשלה (0)". הייתי מכבה את הממיר ומדליקו שוב וזה היה מסתדר.
החליפו לי ממיר ואז בעית הhd נפתרה אלא שהופיע בעיה שבכל זמן מה התמונה היתה קופאת למשך כ-10 שניות.
החליפו ממיר שוב ואז חזרנו לבעית ה hd.

השאלה האם אני לא מקבל איכות פחותה בערוצי ה hd כשאני מחובר עכשיו rgb?
 
הטלויזיה היא סוני 37 אינטש hd ready.
 
אתה אכן מקבל איכות תמונה נחותה יותר....
נסה לחבר את הממיר דרך כבל HDMI ולהוריד את הרזולוציה ל720P (אני זוכר שהיתה בעיה כזאת בעבר במסכים מדגמים ישנים יותר)
 

פשוט תקרא בספר אם המסך תומך בHDCP...
אם לא, תחליף מסך או תמשיך לראות בRGBS... (לדעתי תתקדם)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור