פלזמה חיבור pc ל toshiba 42wp56

  • פותח הנושא פותח הנושא mshlomay
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mshlomay

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
ברשותי מחשב נייד בעל יציאת hdmi ,vga
ברצוני לחברו לפלזמה (toshiba 42wp56),לצפיה בסרטים.
לפלזמה בין היתר כניסות:
hdmi (אין לחבר מחשב לפי הוראות יצרן)
vga -בחיבור זה הפלזמה מציגה תמונה במצב 4:3 (תמונה במרכז כשבצדדים רקע אפור)
רציתי לדעת מה החיבור המיטבי שניתן להפיק לצפיה בסרטיםץ
תודה רבה
 

בכל מקרה ה HDMI עדיף. הבעיה היא שאם אני לא טועה הפלזמה הזאת אפילו לא HDR
 
היא hdr .ניסיתי את חיבור ה hdmi ,תמונה לא מי יודע מה.
כניראה שצריך לשנות פרמטרים של כרטיס מסך?
אגב יש רעיון מדוע בהוראות יצרן אוסרים לחבר מחשב ל-hdmi ?
 
אתה לא תקבל תמונה יותר טובה בVGA , מה הכוונה בתמונה "לא מי יודע מה"? האם הכוונה היא זה שהאותיות קטנות ולא קריאות ?

בקשר לאיסור אני לא יכול לחשוב על סיבה לאסור חיבור דרך ה HDMI , אני יכול להבין המלצה של לא לחבר מחשב בכלל לפלזמה , אבל לא לחבר רק דרך ה HDMI זה מוזר בעיני.
 

אני יודע שהיא לא HDR כי זאת הטליוויזיה שיש לי. וכן עדיף לחבר דרך חיבור HDMI , ושוב אם הכוונה בלחבר את המחשב היא לראות סרטים אז התמונה תהיה בסדר גמור.
 
אתה לא תקבל תמונה יותר טובה בVGA , מה הכוונה בתמונה "לא מי יודע מה"? האם הכוונה היא זה שהאותיות קטנות ולא קריאות ?

בקשר לאיסור אני לא יכול לחשוב על סיבה לאסור חיבור דרך ה HDMI , אני יכול להבין המלצה של לא לחבר מחשב בכלל לפלזמה , אבל לא לחבר רק דרך ה HDMI זה מוזר בעיני.
כוונתי שהתמונה לא חלקה ואיכותית דרך חיבור hdmi ,אפילו לא ברמה של ממיר דיגטלי רגיל של hot .
הציפיה היא לתמונה סבירה כמו דרך הממיר בשידורים רגילים : ערוץ 2 ,ערוץ 10 וכו.
השאלה שלי היא האם ניתן למקסם יותר את הצפיה דרך חיבור hdmi ע"י שינוי פרמטרים או בפלזמה או במחשב.
תודה
 

את זה בדקת עם סרט במחשב או רק לפי המראה של שולחן העבודה ?
 
את זה בדקת עם סרט במחשב או רק לפי המראה של שולחן העבודה ?
בדקתי עם סרט במחשב(disk on key)-צפיה באיכות טובה (בפלזמה).
הבעיה בכלל בסרטים בצפיה ישירה(שזה מה שניסיתי אתמול)-שמשום מה הנייד מתקשה
ליצר תמונה טובה ולכן הייתה תמונה גרועה בפלזמה...
דווקא כרטיס מסך חזק gforce 320m ...
בכל מקרה ניתן לראות סרטים באיכות טובה מאוד דרך חיבור hdmi.
תודה רבה על העזרה(Y)
משה
 
לא רק , גם זיכרון והמעבד משפיעים על ניגון הסרט.

ואין בעד מה
 

אגב, יש לי שאלה אליך אם אנחנו כבר מדברים על הטליוויזיה הזאת :
גם לך זה קורה שבסצנות חשוכות מופיע מין רעש צבעים כזה על המסך ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור