חיבור lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא דני
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דני

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
2
נקודות
18
אני לא מבין כיצד לחבר את טלוויזה סמסונג 450 לממיר של הוט .אין לטלווזיה 21 פינים . מתקין של טלוויזה ממליץ על 21 פיניים ובסוף שלוש RCA . מתקין של הוט ממליץ על שלוש RCA לשלוש RCA. מה אני צריך לקנות ? קראתי את מדריך אבל מה לעשות אני לא מבין :מבולבל:
 

אתה צריך כבל סקארט ל- S-VIDEO
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור