ד דני אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 2 נקודות 18 10/8/08 #1 אני לא מבין כיצד לחבר את טלוויזה סמסונג 450 לממיר של הוט .אין לטלווזיה 21 פינים . מתקין של טלוויזה ממליץ על 21 פיניים ובסוף שלוש RCA . מתקין של הוט ממליץ על שלוש RCA לשלוש RCA. מה אני צריך לקנות ? קראתי את מדריך אבל מה לעשות אני לא מבין
אני לא מבין כיצד לחבר את טלוויזה סמסונג 450 לממיר של הוט .אין לטלווזיה 21 פינים . מתקין של טלוויזה ממליץ על 21 פיניים ובסוף שלוש RCA . מתקין של הוט ממליץ על שלוש RCA לשלוש RCA. מה אני צריך לקנות ? קראתי את מדריך אבל מה לעשות אני לא מבין
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 10/8/08 #2 אתה צריך כבל סקארט ל- S-VIDEO