LCD חיבור LCD פנסוניק THL42U20M דרך הוט מג'יק?

  • פותח הנושא פותח הנושא ronov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronov

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
איך אני יכול לחבר את הממיר שלי למסך בצורה הכי טובה והכי זולה?
הבנתי שדרך טרנסקודר זה הכי טוב אבל עולה כמה שקלים
מה האופציה היותר זולה?
חיבורים בממיר: scart, rca
חיבורים במסך: rca ,hdmi, rgb
תודה רבה לכל העונים
 

הכי זולה תהיה דרך RCA.
הכי טובה תהיה עם טרנסקודר.
לצערך, אין דרך ביניים במקרה שלך (אלא להחליף לממיר HD של הוט שיאפשר לך לחבר דרך HDMI).
 
תודה
ודרך הממיר HD אני אראה יותר טוב גם שידורי SD?
 
ועוד שאלה קטנה...
איך אפשר לפצל את השקע של הוט כדי לחבר שני ממירים? (HD וMAGIC)
 

הוט כבר מורגלים בסיטואציה הזאת, הם יתקינו לך מה שצריך עבור שני ממירים.
האם תראה טוב יותר שידורי HD? דרך HDMI בהשוואה ל- RCA אז כן (אם כי אל תצפה למהפיכה בענין).
 
איך אני אראה יותר טוב, עם טרנסקודר scart to hdmi או עם ממיר HD?
 
פחות או יותר אותו הדבר
 

איך ניתן לחבר גם HD וגם מגיק?

למה שהוט יסכימו? אז אראה HD ואוכל להקליט באותה הטלויזיה,אפשר בבקשה לפרט בנושא?

תודה!!!
 
אני אראה יותר טוב, עם טרנסקודר scart to hdmi או עם ממיר HD?

עם מימיר HD תוכל להנות מתוכן HD אכותי כלומר HDR
1080I
כיום רוב השדורים בערוצי הHD של הוט ויס הם ב720P
ו1080I כיום חלה ירדה קטנה באיכות המוצגת ביס ואני מקווה שזה ישתפר בהמשך בהקשר לירדה באיכות הSD
זה בעיקר קשור למסך שלך וליכולת הSD שלו עם יש לו יכולת גבהות כנראה שזה לא ירד עם אין לו זה ירד לי אישית ירד האיכות בטלוזיה הFULL LED שלי הLG LH90
כי היא לא מצטינית בSD
לצפייה בSD
אני ממליץ תמיד על פלזמה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור