חיבור LCD + ממיר HD ל- YESMAX

  • פותח הנושא פותח הנושא EITANCH
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

EITANCH

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי מסך LCD (ללא יציאות SCART) וממיר YES HD המחוברים בינהם ב- HDMI
1. מה הדרך הטובה ביותר לחבר את ה- YESMAX כדי לאפשר הקלטה וצפיה של חומר מוקלט.
2. האם ניתן להקליט ולצפות בתכנים של HD בעזרת YES MAX

תודה
 

היי
1. אם אין לך סקארט, והכוונה ל full scart במסך, הרי שהחיבור האיכותי ביותר יהיה ה s-video.
2. לא ניתן להקליט חומר HD.
ולמעשה כל ממיר ישמש לך בנפרד, ויעבוד בנפרד (הדלקה בנפרד, כיבוי ועוד)
 
לדעתי, תוכל לחבר את היס מקס לממיר HD דרך חיבור הסקארט של ממיר YES HD - זו שכתוב עליה VCR.
או ישירות למסך, בדרך שציין גל.
אכן YES MAX לא מתאים לתכני HD.
 
ליאור
יכול להיות שזה אפשרי אבל אני חושב שתהיה בעיה לראות את התפריטים של ה-YES MAX
 

לא חושב שאמורה להיות בעיה, נדמה לי שבחיבור זה, כאשר אתה מכבה את ממיר ה-HD, האות של המקס עובר כמו שהוא כולל הכל.
 
ליאור
קיבלתי את ה-YESMAX
לא ניתן לחבר בין הממיר של HD וה-MAX בעזרת כבל SCART
ניסינו את כל האפשרויות.
נשאר רק לחבר את הממיר לטלויזיה בעזרת כבל SVIDEO .
אולי יש למישהו רעיון אחר אני לא אוהב את הכבל SVIDEO

(shocked)(sad)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור