חיבור LCD לממיר HD של הוט

  • פותח הנושא פותח הנושא yaniv_av
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaniv_av

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אתמול התקינו לי ממיר HD של הוט (בחיבור HDMI כמובן).
התמונה לא מדהימה גם אחרי כיול הטלויזיה (כפי שהוסבר באתר) - במיוחד בערוצים כמו 1, 2. גם את ערוצי ה-HD רואים באיכות נמוכה ממה שציפיתי.
שאלתי היא, האם כבל HDMI באיכות טובה יכול להראות שיפור על פני הכבל שהוט מספקים עם הממיר שלהם? אם כן, איזה סוג כבל לחפש בדיוק? נכנסתי לכמה אתרים ויש מלא סוגים בטווחי מחירים גדולים מאוד... (יש לציין כי אורך הכבל הוא מטר בלבד)

תודה!
 

לא הכבל יעשה לך את ההבדל.
באיזה מסך מדובר? מה הרזולוציה שמוגדרת לממיר?
 
מסך Smasung s81

לא הכבל יעשה לך את ההבדל.
באיזה מסך מדובר? מה הרזולוציה שמוגדרת לממיר?

מסך Smasung s81
איפה אני רואה בממיר של הוט את הרזולוציה?

אחרי כיול לפי ההוראות שנתת כאן באתר, בערוצים הרגילים (1, 2) ראיתי שרואים ממש לא טוב את הגוונים הכהים. התמונה נראתה עם המון רעש לבן. הייתי צריך להוריד די הרבה את הבהירות עד שהתקבלה תמונה סבירה - אבל עדיין יש רעש לבן ותמונה ממש לא חדה.
 
 

יש לי הוט, לא יס... ):
בהנחה שאמצא את בממיר המקום המתאים, איזה רזולוציה אני צריך לקבוע שם? ואיזו שיטת שידור? (עבור ממיר HD של הוט)
 
נערך לאחרונה ב:
זה תלוי ברזולוציה של המסך
 
מה ז"א? זה מסך HD ready - לא אמורה להיות רזולוציה אחידה לכל המסכים שהם HD ready?
 

כלומר 1366X768
המצבים שיכולים להתאים בממיר הם 720P או 1080i, תראה מה נראה טוב יותר עם המסך שלך.
 
אחלה. אני אבדוק את זה...
תודה רבה!
 
כלומר 1366X768
המצבים שיכולים להתאים בממיר הם 720P או 1080i, תראה מה נראה טוב יותר עם המסך שלך.

איך בממיר HD HOT אפשר לשנות
בין 1080i ל-720p?

איזה רזוליוציה ממיר ממולצת לפנסוניק Pv80?
 

במסך הגדרות HD, זו רזולוציית יציאת ב- HDMI.
שתי הרזולוציות מתאימות בעיקרון, אולי עדיפה ה- 720P משום שמדובר באות פרוגרסיב והמסך שלך הוא ממילא 720P.
אני הייתי מנסה את שני המצבים לראות אם יש הבדל ניכר לעין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור