חיבור LCD (ללא סקארט) ל- Yes MAX

  • פותח הנושא פותח הנושא eran_neb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eran_neb

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

רכשתי LCD של LG דגם (37LG60UR (Scarlet ואני מעוניין לחבר אותו ל- yes MAX.
ל- LCD אין כניסה SCART, מה עושים ?
איזה כבל צריך ? ואיפה אפשר לקנות אותו ?

תודה,
 

כבל או Convertor

ראשית תודה רבה,

עד כמה ההבדל הנראה לעין בין כבל Scart to S-Video לבין ממיר Convertor ?
כלומר, עד כמה זה משפר את התמונה? או אפשר "לחיות" עם חיבור S-Video ?

מה בערך טווח המחירים של הכבל והממיר ?

ושוב תודה,
 
יש הבדל מסויים, לחלק מהצופים יראה משמעותי, אחרים יתקשו להבחין בהבדל... (בגלל שאיכות השידור הבסיסית בארץ אינה מדהימה).
כבל סקארט ל- S-VIDEO מתחיל מסדר גודל של עשרות שקלים, מחיר טרנסקודר נע כמדומני מ- 400 ש"ח ומעלה.
 

ושאלה אחרונה ...

איפה ניתן לרכוש כבל / ממיר זה ?
 
איזה כבל

התחלתי להתעניין בכבל Scart to S.Video + Audio והמחירים לא הכי זולים ...
בחנות מסויימת ביקשו 150 ש"ח ובחנות שנייה כבל של Monster רמה 3 במחיר של 299 ש"ח.

האם יש חשיבות משמעותית לסוג הכבל ? האם Monster זה כבל איכותי יותר ?
 

איזה כבל לקנות ?

התחלתי להתעניין בכבל Scart to S.Video + Audio והמחירים לא הכי זולים ...
בחנות מסויימת ביקשו 150 ש"ח ובחנות שנייה כבל של Monster רמה 3 במחיר של 299 ש"ח.
הציעו כבל של Lusex ושל Hama.

האם יש חשיבות משמעותית ליצרן הכבל ? האם Monster זה כבל איכותי יותר ?
 
אתה יכול להשתמש בכבל אצבע(אסוידיאו לאסוידיאו) בעלות 15 שח, ההנאה מובטחת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור