G gadi6683 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 28/4/12 #1 שלום לכולם, חיברתי את הטלוויזיה שלי (LG-37LH3000) באמצעות כבל HDMI למחשב ע"מ לראות סרטים. הכבל מעביר לטלוויזיה גם את התמונה וגם את השמע. מישהו יודע איך אני יכול להפריד בין השמע לתמונה ע"מ שאחבר את השמע למערכת קולנוע ביתית שיש לי? תודה. גדי.
שלום לכולם, חיברתי את הטלוויזיה שלי (LG-37LH3000) באמצעות כבל HDMI למחשב ע"מ לראות סרטים. הכבל מעביר לטלוויזיה גם את התמונה וגם את השמע. מישהו יודע איך אני יכול להפריד בין השמע לתמונה ע"מ שאחבר את השמע למערכת קולנוע ביתית שיש לי? תודה. גדי.
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 28/4/12 #2 אתה יכול לחבר מיציאת אודיו של המסך למערכת או ישירות מהמחשב מיציאה דיגיטלית או אנלוגית...
G gadi6683 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 28/4/12 #3 לא מצאתי יציאת אודיו במסך שמקושרת לצליל שמגיע מכבל הHDMI. אם אני מחבר כבל למערכת ישירות מהמחשב לא יוצא ממנו אודיו כי הוא עובר לכבל HDMI. יש דרך נוספת?
לא מצאתי יציאת אודיו במסך שמקושרת לצליל שמגיע מכבל הHDMI. אם אני מחבר כבל למערכת ישירות מהמחשב לא יוצא ממנו אודיו כי הוא עובר לכבל HDMI. יש דרך נוספת?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 28/4/12 #4 תבדוק אם יש לך יציאת אודיו אופטית או קואקסיאלית מהטלוויזיה.