חיבור HDMI או Component?

  • פותח הנושא פותח הנושא יואל 55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יואל 55

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
האם שניהם מעבירים תמונה באותה איכות?
 

נערך לאחרונה ב:
כן.
אך ישנם שטוענים ש HDMI יותר איכותי.
אני לא ממש מצאתי הבדלים.
 
קומפוננט הוא חיבור אנלוגי, HDMI הוא דיגיטלי
ברוב מסכי טלוויזיה, קומפוננט מוגדר להעביר עד 1080i, חיבור HDMI יעביר גם 1080P
זה יכול להשתנות ממסך למסך, אך כפי שציין גל, במקרים לא מעטים קשה להבחין בהבדלים.
 
אם יש לי מסך שתומך ב 720P

יספיק חיבור Component?
 

מה אתה מתכוון לחבר?
 
ויש לך כניסת HDMI אחת במסך? שקול רכישת קופסת ממסר HDMI
הממיר של יס הוא מדגם HD ? אם כן, חבר אותו דרך קומפוננט ותבדוק אם יש הבדל מול HDMI.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור