LCD חיבור HD מקס לכבל אופטי

  • פותח הנושא פותח הנושא mcbi2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mcbi2

אוהב את התחום
הודעות
68
מעורבות
1
נקודות
8
שלום אשמח אם משהו יוכל לעזור לי עם חיבור אופטי יש לי LCD של סוני עם חיבור אופטי וגם רסיבר של ימהאה ו DVD של LG וגם אני צריך לקבל HD מקס אם חיבור אופטי כדי שאני יוכל לשמוע גם דרך HD מקס וגם דרך הDVD כלומר לשמוע דולבי 5.1 גם סרטים בDVD וגם לשמוע טלוזיה 5.1 דרך HD מקס איך צריך לחבר את החיבורים ואם צריך יותר מכבל אופטי אחד .תודה לכל העונים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור