חיבור DVD ל LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא or1992
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

or1992

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב
יש לי LCD של סוני KDL-40P3000E
עם חיבורי קופוננט קניתי כבל קומפוננט lexus COM231
וDVD פיילוט ישן מאד אבל עם חיבורי קומפוננט חיברתי את הDVD לטלוויזיה
יש קול ותמונה אך התמונה לא ברורה היא סגולה ויש פסים אלכוסינים לאורך כל התמונה
כל החיבורים מחוברים טוב וחזקים..
הערוץ הוא הערוץ הנכון (או הערוץ היחיד יש חיבור קומפוננט אחד ורשום בחוברת שהערוץ היחידי המתאים הוא AV3)

מה יכולה להיות הבעיה
?? הכבלים הDVD הטלוייזה??
למי יש לפנות? אני גר בירושלים והחברה היחידה הנותת שירות היא חברת מהגל והם אמרו לי שהם רק מתקנים את הטלויזיות
מישהו יכול לעזור??
 

תבדוק האם יש ב- DVD הגדרות עבור קומפוננט (צבעים).
 
אכן יש אם הבנתי למה אתה מתכוון
יש את הצבעים הללו
אם אתה זוכר את ההודעה הזאת..
הנה התמונה של הDVD מאחורה
n30nudqnct4m.jpg

וסליחה על ההודעה הכפולה
 
החיבורים בסדר, תבדוק אם בתפריט SETUP ב- DVD יש הגדרת קומפוננט
 

וואיי באמת תודה
עכשיו עובד =]
 
חיבור DVD למסך LCD פיליפס ע"י כבל קומפוננט-דחוף

קניתי מסך LCD של פיליפס שיש לו כניסות קומפוננט,חיברתי את ה DVD (לפי הצבעים אדום כחול ירוק )ע"י כבל קומפוננט מהיציאה של ה DVD לכניסה של המסך (גם שם לפי הצבעים)הגדרתי ב DVD יציאת קומפוננט אבל אין תמונה בשום ערוץ,לא AV1 לא AV2 ולא בשום ערוץ,אני שם תקליטורים ואין קול ואין תמונה בשום ערוץ,רק שאני מוציא את הכבל הירוק מה DVD ומחבר אותו ביציאה אחרת (צבע צהוב)אז רואים ושומעים אבל התמונה ורודה וכל המסך ורוד(שומעים טוב).כלומר מאחורי ה DVD מחובר ביציאה כבל קומפוננט אדום לאדום ,כחול לכחול אבל הירוק מחובר לצהוב (כי לרגיל לא רואים כלום)מדוע אני לא רואה שהחיבורים רגילים ? מבקש עזרה דחוף.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור