H harshefi חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 7/4/08 #1 יש ברשותי מכשיר DVD אם יציאת VGA. לצורך צפייה בו קניתי מסך מחשב lcd של AOC אבל כשאני מחבר לא קורה כלום. אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי.
יש ברשותי מכשיר DVD אם יציאת VGA. לצורך צפייה בו קניתי מסך מחשב lcd של AOC אבל כשאני מחבר לא קורה כלום. אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 7/4/08 #2 האם הגדרת במכשיר שיוציא אות דרך יציאת VGA? בנוסף, האות צריך לצאת גם ברזולוציה מתאימה למסך המחשב ובתדר 60Hz
האם הגדרת במכשיר שיוציא אות דרך יציאת VGA? בנוסף, האות צריך לצאת גם ברזולוציה מתאימה למסך המחשב ובתדר 60Hz