חיבור רסיבר, מגבר ומגבר AMP

  • פותח הנושא פותח הנושא wood
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

wood

אוהב את התחום
הודעות
218
מעורבות
6
נקודות
18
שלום, אתחיל בהסבר קצר (או לא כל כך קצר) , אבל אני מקוה שאהיה ברור.


יש ברשותי את ה- setup (למעשה רכיבים) הבא:

Yamaha RX-V3900 שמשמש בעיקר לטובת חיבור לטלויזיה/apple TV וכו' לשמיעת מקורות אינטרנטיים.

מגבר סאב morel signature amp 250 והוא קיים בגלל הרמקולים הבאים שמגיעים עם רמקול "מדפי" ורמקול סאב.

https://www.dtown.co.il/dtown-5587390529

החיבור בין ה-yamaha ל-AMP250 הוא באופן הבא https://www.manualslib.com/manual/528638/Morel-Signature-Amp-250.html?page=7#manual כפי שמתואר בדף 7

כך שהמדפיים מחוברים ישירות ל- Yamaha, ה-yamaha למגבר של morel והמגבר של morel לרמקולים sub



במקביל תיקנתי (לא אני מעבדה), Sansui G-5500 שמחובר לפטיפון (שנשמע מעולה). כדי לחבר את הרמקולים ל-sansuis, אני מחבר את המדפיים ב- speakers A ואת רמקולי ה- sub ל-speakers B

ולכן, בכל פעם שאני רוצה לדלג בין ה-Yamaha ל- sansui, אני צריך לנתק את הרמקולים (כל ה-4) ולחבר בתצורה שמתאימה לרסיבר.מגבר הרלוונטי.

די מעייף ואין גם גישה העל כך נוחה. הייתי שמח לקפוץ לשנות בלחיצת כפתור.
למישהוא יש המלצה כלשהיא?

חשבתי על פתרון כזה https://www.ebay.com/itm/304653399916, אבל לעשות בו שימוש הפוך, כלומר, איפה שמופיע Speaker output לחבר את כל כלי הרמקולים מה-yamaha, morel amp, Sansui ואיפה שמופיע Amplifier input להוציע לרמקולים המדפיים ולרמקולים סאב.
 

נערך לאחרונה ב:
הקפצה
 
שאלת תם, למה לא לחבר את הסנסוי ליאמהה? יש לסנסוי יציאות RCA...
 
יש לסנסוי יציאות RCA ואשמח לדעת מה יהיה החיבור האידיאלי בינו להין הימאהה (מצ"ב תמונות של החיבורים של שניהם)
 

תמונות מצורפות

  • Sansuai-G5500-Rear-Panel.JPG
    Sansuai-G5500-Rear-Panel.JPG
    KB 57 · צפיות: 101
  • RX-V3900-Rear-Panel.JPG
    RX-V3900-Rear-Panel.JPG
    KB 87.9 · צפיות: 99
Tape1 - Rec יכול להתחבר לכניסת AUX ביאמהה.
 
תודה על התגובה המהירה!
והפטיפון נשאר מחובר ל-sansui?
כלומר:
פטיפון מחובר ל-sansui
tape1- rec מחובר ל-AUX ב-yamaha
והרמקולים מחוברים רק ל- yamaha ולמגבר sub של מורל?
 
כן, מאחר ונראה שאתה מעדיף את הצליל של מגבר ה phono של הסנסוי.
 

אחר החיבור הזה, נכבה ה-yamaha ולא נדלק יותר (למעט "קליק" שמשמיע כאילו הוא נדלק), גם לאחר ניתוק הכבלים בין ה-sansui ל- yamaha :rolleyes: אני מניח שמנגנון הגנה כלשהוא מופעל
אני לא בא בטענות. הכל בסדר ועל אחריותי המלאה.
ניסיתי את הבאים, אך ללא הועיל:
ניתוק מהחשמל לכמה דקות והחזרה
שילוב קומבינציית כפתורים של yamaha ל-reset

אני מניח שאפנה למעבדה, אלא אם כן למישהוא כאן יש עוד עצת בדיקה
 
נערך לאחרונה ב:
מוזר מאד ולא אמור לקרות...
 

אחר החיבור הזה, נכבה ה-yamaha ולא נדלק יותר (למעט "קליק" שמשמיע כאילו הוא נדלק), גם לאחר ניתוק הכבלים בין ה-sansui ל- yamaha :rolleyes: אני מניח שמנגנון הגנה כלשהוא מופעל
אני לא בא בטענות. הכל בסדר ועל אחריותי המלאה.
ניסיתי את הבאים, אך ללא הועיל:
ניתוק מהחשמל לכמה דקות והחזרה
שילוב קומבינציית כפתורים של yamaha ל-reset

אני מניח שאפנה למעבדה, אלא אם כן למישהוא כאן יש עוד עצת בדיקה
מוזר. תבדוק אם לא הלך פיוז.
 
אני מחפש את הפיוז :)
 
ככלה הנראה אין פיוז
מחר למעבדה.
יתקנו על הדרך את חוגת הווליום שלא תמיד מגיבה (למרות שיש שליטה דרך אפליקציה, אז אין צורך אמיתי)
 

  • Like
Reactions: omi
עשית הרבה תהליכים שלא כל כך הובנו או לא תיארת, אולי זה קשור דווקא לאיזה קצר שעשית עם הרמקולים או אולי נדפק הפרוססור איכשהו, מעניין, נשמח לשמוע מה קרה.
 
הי,
תוקן לאחר כמה ימים במעדבת ג.ו ברמת השרון. תיקנתי אצלם כמה דברים בעבר ונראים חבר'ה הוגנים.
הבעיה היתה לפי הסברם באחד ממנגנוני ההגנה של הרסיבר. המילים המקצועיות וכפי שגם ציינו בחשבונית הן "פירוק כללי עד לפלטת קישור וממתח DSP, תיקון מעגל מקצר בלוח ממיר מתחים".
אגב, ציינתי בפניהם את החיבור שביצעתי בין הרסיברים ושהבעיה החלה מיד אחרי, והם שללו שזה גרם לבעיה. הם ציינו שחיבור שכזה, לא אמור לייצר את הבעיה הזו.
מה שכן, הם המליצו לחבר בצד ה- sansui ל-"tape-2 rec out". חיברתי היום וכן הכל תקין ושומעים לפי המסלול: פטיפון > רסיבר סנסוי > רסיבר ימאהה > רמקולים
 
  • Like
Reactions: omi

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור