חיבור רמוקלים למחשב + LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא daniel921
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daniel921

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום!! אני חדש פה

אז ככה בעתיד הקרוב שזה עוד חודש בערך אני מחבר תמחשב לLCD

עכשיו אני מחפש רמקולים שיהיה אפשר לחבר אותם למחשב וLCD

קראתי קצת הבנתי שאני צריך רסיבר וכול מה שקשור בזה

תנו לי אפשריות איזה רמוקלים לקנות...

תודה.
 

ברוך הבא,
רמקולים למחשב כוללים מגבר פנימי והם שונים מרמקולים "רגילים".
אתה מעוניין לחבר את המחשב והמסך (או ממיר YES / HOT) לרמקולים?
מה התקציב שלך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור