LCD חיבור קונסולת wii

  • פותח הנושא פותח הנושא Moranl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Moranl

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, רכשתי קונסולת wii . יש לי טלויזיות lcd של טושיבה . להפתעתי שרציתי לחבר לא היה לי חיבור פנוי... לטלויזיה מחובר ממיר ל3 יציאות אדום צהוב ולבן ואין יותר חיבור צהוב כמו כן אין לטלויזיה חיבור 21 פינים לחיבור כבל scart. איך אפשר לחבר את הwii?? יש עוד מס חיבורים בטלויזיה כמו חיבור USB וhtmi , זקוקה לעצה... תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור