חיבור קונסולת WII לפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא דינה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דינה

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אשמח אם תוכלו לעזור לי.
ברשותינו פלזמה "42 של פיוניר. לאחרונה בעלי רכש בסינגפור WII עבור הילד.
ה-WII מתחבר ע"י חיבורי קומפוננט אך הבעיה שחיבורים אלו כבר תפוסים בפלזמה ע"י DVD מקליט.
מה אפשר לעשות?

תודה,
דינה
 

אני מצאתי פתרון לבעיה זו אצלי:
http://www.gamestation.co.il/Product.asp?productid=462

עכשיו רגע לפני שאת מעירה כי זה מיועד לאודיו אנלוגי וקומפוזיט בלבד, היי בטוחה שממתג
זה עובד גם על כבל קומפוננט.
אצלי זה משמש לחיבור של ה DVD וה XBOX360 בקומפוננט.
 
הסתדרתם עם החיבור?
אם לא באפשרותי לעזור , מה הדגם של המסך?
 

בנוסף לפתרון שהצעתי (שעובד) האם אתה מכיר עוד דרך?
אשמח גם לדעת עליה מתוך סקרנות.

תודה
 
אני חיברתי את ה wii לחיבור קומפוזיט רגיל. עובד מצויין. היחידה שלי נרכשה בארה"ב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור