LCD חיבור קומפוננט

  • פותח הנושא פותח הנושא bb7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bb7

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי כבל קומפוננט למכשיר פלייסטיישן חיברתי את 5 הפינים לפי הצבעים יש קול אך לא עולה תמונה האם יש פעולה מיוחדת שצריך לעשות? ( הצילו הילד משגע אותי!!!! ) תודה רבה:בהלם:
 

מה חיברת לאן? אמורים להיות שלושה כבלים שמעבירים תמונה (אדום ירוק כחול) ועוד כבל שמעביר סאונד (אופטי/קואקס בצבע כתום) אם חיברת עוד שני כבלים זה אומר שחיברת את הסאונד באנלוגי (אדום לבן). יש עדיפות לחיבור הדיגיטלי, אבל שוב, תפרט לאן חיברת: לטלויזיה?, לרסיבר? ואז יהיה קל יותר להסביר
 
חיברתי אדום כחול וירוק + אדום ולבן כולם מחוברים לטלויזיה ומשם לקונסולה אין בכבל צבע כתום יש בטלויזיה עוד יציאת אודיו אדום + לבן ניסיתי גם שם וזה עדיין לא עובד לטלויזיה מחובר ממיר רגיל של יס עם כבל אדום צהוב לבן
 
אתה צריך לשנות בהגדרות הפלייסטיישן שיוציא תמונה מCOMPONENT.
אתה יכול לחבר כבל ירוק של הקומפוננט לכניסת הCOMPOSITE (מחבר RCA צהוב), אתה תראה תמונה בשחור\לבן, תכנס להגדרות, תכוון לYPBPR.
אמור לעבוד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור